Skocz do zawartości

Przekładka lag Yamaha R1 RN 01


Zino R
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem rozwiązany!

Przeszczepiłem całe lagi od Yamahy z 2003 r. Wszystko działa i pasuje,oprócz błotnika.Jutro muszę wyrzeźbić jakieś adaptery i na majówkę...

Baba_zanetti miał rację nawet sprawne lagi ,te które zamontowałem miały delikatny luz w goleni,mniej wyczuwalny niż stare, jednak po złożeniu wszystkiego do kupy jest git.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

post-56142-0-87149300-1399785095_thumb.png

Witam ponownie!

Z przykrością stwierdzam,że wszystkie zabiegi gówno pomogły( wymiana opony,łożysk koła,lag,łożysk główki) drgania powróciły po przejechaniu około 150 km. Jeszcze półki chyba podmienię,bo górna przy odkręceniu nakrętki nr 5 ma luz względem sztycy przy byjaniu przód-tył i słychać stuki.Nie wiem czy ten luz powinien tam być,bo półka nie jest na stożku,więc dociąganie nakrętki nic nie zmieni-chyba.Zauważyłem też gdy zdejmowałem ową górną półę i ponownie wkładając ją w swoje miejscenie pasowała idealnie,wygłądało to tak jakby była prrzesunięta względem dolnej, może tak być że dolna była po strzale i skrzywiona?

Trochę pogmatwałem,ale może ktoś to rozkmini,oczywiście nie oczekuję,że naprawicie moje moto przez neta,ale każda sugestia się przyda w tej pojebanej sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego 10? może to jest przyszyną. Powinna być 5-ka Yamalube 01 to 5W a nie 10. Zawias nie pracuje tak jak powinnien bo ma 2x gęstrzy olej, i wszystko przenosi na górę zamiast tłumić. Może tu leżu problem ?

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10-tka dla UPSa to wypadanie plomb z zębów. Nie mówię że to jest przyczyną luzów bo nie jest, ale może potęguje te co są. Osobiście uważam że max to 7 o ile komuś 5-ka to za mało.

Poza tym jeśli podejrzewasz półki to kłania się Bielski TECROL :)

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję,że ostatni raz piszę w tym temacie!

Olej wymieniony w lagach na 5W jest gitara.Drogą dedukcji doszedłem do wniosku: zbyt gęsty olej,nie zgodny z zaleceniem fabryki-wyząbkowało oponę i wywalilło po kolei łożyska koła,główki...

Dziękuje

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale przecież tam jest regulacja tłumienia, a przede wszystkim bardzo ważne jest przy składaniu dokładne dokręcenie elementu nr1 z pierwszego schematu. Wystarczy tu się pomylić o 1mm i jest zupełnie przestawiona regulacja. Najprościej by było jakbyś założył trytkę na lagę i zobaczył w jakim zakresie pracuje zawieszenie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem,budowa i ustawienia zawieszeń,to dla mnie coś obcego...

Fajnie by było jak by ktoś zajął się moim motocyklem,ktoś kto zna się na rzeczy.

Byłem wstępnie ustawiony na latanko w Lublinie i miał tam być Piotr z BFG,ale Yamaha zeżarła wszystkie PLN-y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwyczajnie załóż tryktę (szybkozłączkę) jak tu

:http://i3.photobucket.com/albums/y99/ocdrum/APE/DSC_9747_zpsb227d8bd.jpg

Pojeździj i będziesz miał jako takie pojęcie jak pracuje twoje zawieszenie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno są tu lepsi fachowcy od ustawienia zawieszeń. Myślę, ze w cyklu codziennym przy naszych dziurawych drogach, zawias nie powinien dobijać, za każdym razem gdy dobijało mi trytkę do końca podkręcałem napięcie sprężyny, aż przestało. Wykorzystuje dzięki temu 90% skoku zawieszenia i jest to najbardziej komfortowe ustawienie dla mnie. Sam zawias też mam zestrojony miękko- 4 kliknięcia od w stronę Hard od poz Max Soft. Stawiam na komfort! Za dużo dziur i ubytków w stołecznych ulicach.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...