Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Siemka Mam pytanie który z tych moto jest najmniej awaryjny? crf yzf rmz kxf? bo aktualnie mam kx 250 i zamierzam to zmienić, albo np. husqvarna wr 250? Jakieś propozycje na motor na niedzielne latanie, w terenie?(zero toru) kasa około 5000-7000zł (TYLKO 4t)Siemka Mam pytanie który z tych moto jest najmniej awaryjny? crf yzf rmz kxf? bo aktualnie mam kx 250 i zamierzam to zmienić, albo np. husqvarna 250 4t był taki model nie pamiętam jaki. Jakieś propozycje na motor na niedzielne latanie, w terenie?(zero toru) kasa około 5000-7000zł (TYLKO 4t) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 wszystkie tak samo awaryjne jak dbasz tak masz.jak ktoś dbał tak i ty będziesz miał czym jeździć . no i w tych pieniądzach to i tak cie czeka awaria mniejsza większa ale kasa pójdzie ..tylko nie pytaj na co :) jest tyle pierdół w moto które trzeba wymieniać.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 To wiem, nie miałem nigdy doczynienia z takim moto, od zawsze mam 2t, jedynie suzuki dr 125 mam ale tam wody wleje i chodzi ;d więc pytam, a co ile średnio remont w takiej crf powiedzmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 po 50mth trzeba zrobić tłok powiedzmy że możesz wydłużyć jazdę na tłoku do 70mth..to zależy jak jeździsz..oleje co 5mth filtr co drugą wymiamle oleju ..sprawdzać zawory co 20mth regulować jak jest to konieczne.. i tak dalej i dalej :) kieszeń powinna być zasobna do takiej zabawki .. ciągle coś będzie trzeba robić bo wiek maszyny i zużycie jej robi swoje.. i tego co ktoś nie zrobił ty będziesz musiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 czyli średnio na sezon bedę sie musiał liczyć z kosztami około 1000zł? :O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 nie wiem ile to będzie i ty też tego nie wiesz koszta będą większe lub mniejsze jak fajnie raz zapłacisz i porobisz wszystko co będzie wymagało to se pojeździsz długo i będziesz wymieniał olej filtr .. lał paliw ko czyścił filtr powietrza regulacje zaworków i naciągał szprychy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 trochę mnie to przerasta, a np. drz 400? (wersja e) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 nie wiem nic o takich motocyklach nigdy sie nie interesowałem tylko wyczynowe maszyny jak będziesz weekendowo jeździł to dasz rade z kasa .. tylko musisz ładny egzemplarz kupić żeby napoczyna nie robić wszystkiego .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 po 50mth trzeba zrobić tłok powiedzmy że możesz wydłużyć jazdę na tłoku do 70mth..to zależy jak jeździsz..oleje co 5mth filtr co drugą wymiamle oleju ..sprawdzać zawory co 20mth regulować jak jest to konieczne.. i tak dalej i dalej :) kieszeń powinna być zasobna do takiej zabawki .. ciągle coś będzie trzeba robić bo wiek maszyny i zużycie jej robi swoje.. i tego co ktoś nie zrobił ty będziesz musiał Jeśli nie będziesz męczył maszyn na torze,to co 10 mth można wymieniać :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Hm sorki że tak zmieniam, ale teraz wpadł mi do głowy ktm exc 250 (4t) link : http://otomoto.pl/ktm-exc-250-4t-M3900680.html i tak Sobie myślę że jest to chyba wytrzymalszy model od sx-f jakie sa opinie tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ale ten kat jest grubo ponad Twoją kasę jaką chcesz wyłożyć na moto Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 tak wiem o tym, z tym właśnie będzie największy problem, jaką on mocą dysponuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 tak wiem o tym, z tym właśnie będzie największy problem, jaką on mocą dysponuje?Około 40 kucy będzie miał.Za tą kasę kupisz już zadbanego np YZF-a i na serwis Ci zostanie :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 już sam niewiem, narazie mam kxa i chyba przy tym zostanę, a na następny sezon coś pomyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dobry KX zakurzy wszystkie jakie podałeś dla przykładu :biggrin: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.