Mateusz175 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam. Mam dziwny problem z wsk 175, a mianowicie kupiłem wsk nie na chodzie, problem w tym ,że nie chce zasysać paliwa. Czytałem różne tematy o tym ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi. Wymieniłem już pierścienie, kompresja jest bardzo bobra, wymieniłem 2 simeringi wału, uszczelniłem silikonem łączenia gaznik - cylinder, przeczyściłem dokładnie gaznik, robiłem to kilkakrotnie, ustawiłem zapłon na 4mm przed GMP. Przytykałem gaznik od strony filtra powierza i kręciłem silnikiem na otwartej przepustnicy i ssanie nie było odczuwalne. Dodam że po wlaniu benzyny przez króciec gaznik prosto do skrzyni korbowej moto odpala i chodzi bardzo dobrze aż nie skończy się paliwo które wlałem. Po zgaśnięciu świeca jest sucha i ma jasnobrązowy kolor. Proszę o pomoc co mógłbym jeszcze sprawdzić lub wymienić. Skończyły mi się już pomysły co to może być :sad: . Jeżeli to w czymś pomoże to poprzedni właściciel mówił że wsk zaczęła ciężko odpalać aż w końcu nie odpalała wcale i tak ją sprzedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 A paliwo do gaznika wogole dochodzi? Dobrze ustawiony jest poziom paliwa w komorze pływakowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Co to znaczy "czyściłem gaźnik"? Z zewnątrz?Czy rozkręciłeś go i wyczyściłeś dysze, komorę pływaka, ustawiałeś pływak jak pisze Ziuteek itd? Bo z tego co opisujesz to WSK nie dostaje paliwa i przyczyny szukałbym w gaźniku, ewentualnie w szczelności dolotu do cylindra. Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz175 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Gaznik rozebralem w drobny mak i dokładnie wyczyscilem, nie wiem jak ustawic poziom w tym gazniku ale paliwo dociera do gaznika na 100% mogli byscie napisać jak ustawic poziom w tym gazniku ? Pierwszy raz mam do czynienia z wsk Dolot do cylindra uszczelniony uszczelkami i sylikonem dodatkowo. Mam wolny gaznik od ETZ 250 i myślałem żeby dorobić króciec i wpasować ten gaznik i zobaczyć czy będzie to wtedy chodziło, co o tym myślicie ? Niestety w mojej okolicy nie ma żadnej wsk od której mógłbym podmienić gaznik, stąd też ten pomsł z gaznikiem ETZ Mam takie pytanie, czy jak nakrętka przepustnicy jest krzywo przykręcona i jest tam nieszczelność to ma to wpływ na zasysanie czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ma wplyw, ale nie az tak bardzo zeby nie odpalil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz175 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 U mnie jest uszkodzony gwint na tej nakrętce i na gazniku i jest tam nieszczelność, myślalem ze moze to jest przyczyną Moze byc przyczyną zmęczony życiem gaznik ? Czy gdyby gaznik był wyeksploatowany to silnik by odpalał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz175 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Dzisiaj dorobiłem przejściówke do gaznika Mz ETZ 250 :biggrin: . Jutro będę próbował odpalać i napisze co i jak wyszło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.