[email protected] Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Samą kwestię zakupu bym pominął ponieważ moto wziąłem w rozliczeniu za niewypłacalność klienta. Facet chyba nie do końca wiedział co ma, bo KTM przeszedł do mnie za równowartość 2000zł. Wydaje mi się ze za ktm na chodzie, gdzie jeśli chodzi o ramę itp. to nigdzie żadnego luzu, nawet klocki hamulcowe są dobre to dobra cena. Jedynie opona z przodu pęka ze starości.Czytałem że 3 ząbki zapasu na napinaczu to powoli zbliżająca się wymiana tzn. np. do końca tego sezonu jeszcze polata ale przez zimę wymiana.Od góry wg mnie bez rozpinania łańcucha nie zobaczę nic, przynajmniej ja nic nie widziałem. :) Nie wiem jak pod pokrywą sprzęgła bedzie, może ktoś się wypowie. Ciekaw jestem czy przez otwór napinacza zobaczę jakieś onaki zużycia? Edytowane 23 Marca 2014 przez [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Nie szukaj dziury w caly . lej i KATuj go , sprawdz tylko uklad smarowania ! sa na to czule , przy wymianie rozrzadu wymien lozyka walka i sprawdz rolki na dzwigienkach zaworowych . slizg napinajacy w jakis rocznikach mial wade , tam gdzie nadusza naopinacz robila sie dziura , poprawiono to chyba od 95 albo 96. Ja mam nowy lancuszek i polowe zebow na napinaczu . Edytowane 23 Marca 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.