jumpersss Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Witam Temat dosyć popularny co to tych motocykli :) otóż wymieniałem koło sprzęgłowe, zabierak i tuleje.. wszystko skręconei teraz problem.. na1 i 2 biegu nic się nie dzieje ale na kolejnych tak jakby sprzęgło się ślizgało i tutaj pytanie.. wina po stronie ślizgania się na tulei kosza sprzęgłowego czy może nie wyregulowane sprzęgło.. Nie wskakuje motorkiem powyżej 4tys obrotów ponieważ tłok na dotarciu... wymieniony także olej na Hipol 80W90 czyżbym nalał go za mało.? Dodatkowo wskazówka przy zdejmowaniu kosza sprzęgłowego zauważyłem że troszkę zdjechany stożek i środek koła sprzęgłowego.. napunktowałem stożej i w środku koło sprzęgłowe.. i kluczem dynamometrycznym na 90Nm... potem reszta do kupy zakręcony ślimak fest... odpalić odpale i normalnie jeżdżę ale tak jak mówię 1 i 2 łagodnie a kolejne jakby się ślizgało.. do teogo w silniku przy spuszczonym sprzęgle słychac jakby lekkie ocieranie.. może to ma jakiś związek :) Za dużo problemów i google już nie pomaga, muszę się zam zwrócić o pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam Temat dosyć popularny co to tych motocykli :) otóż wymieniałem koło sprzęgłowe, zabierak i tuleje.. wszystko skręconei teraz problem.. na1 i 2 biegu nic się nie dzieje ale na kolejnych tak jakby sprzęgło się ślizgało i tutaj pytanie.. wina po stronie ślizgania się na tulei kosza sprzęgłowego czy może nie wyregulowane sprzęgło.. Nie wskakuje motorkiem powyżej 4tys obrotów ponieważ tłok na dotarciu... wymieniony także olej na Hipol 80W90 czyżbym nalał go za mało.? Dodatkowo wskazówka przy zdejmowaniu kosza sprzęgłowego zauważyłem że troszkę zdjechany stożek i środek koła sprzęgłowego.. napunktowałem stożej i w środku koło sprzęgłowe.. i kluczem dynamometrycznym na 90Nm... potem reszta do kupy zakręcony ślimak fest... odpalić odpale i normalnie jeżdżę ale tak jak mówię 1 i 2 łagodnie a kolejne jakby się ślizgało.. do teogo w silniku przy spuszczonym sprzęgle słychac jakby lekkie ocieranie.. może to ma jakiś związek :) Za dużo problemów i google już nie pomaga, muszę się zam zwrócić o pomoc :) Hipol wlałeś do skrzyni biegów ??? Wszystkie podkładki założyłeś ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumpersss Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Hipol wlałeś do skrzyni biegów ??? Wszystkie podkładki założyłeś ? Tak Hipol 80W90 przerzuciłem wiele for i piały osoby że taki należy lać choć także były wymienione inne ale nie było większej opinii pozytywnej o jakichś innych produktach... Podkładki wydaje mi się że wszystkie jedna za sprzęgłem i zębatką która wchodzi do sprzęgła a druga sprężynowa przy zakręcaniu ślimaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Tak Hipol 80W90 przerzuciłem wiele for i piały osoby że taki należy lać choć także były wymienione inne ale nie było większej opinii pozytywnej o jakichś innych produktach... Podkładki wydaje mi się że wszystkie jedna za sprzęgłem i zębatką która wchodzi do sprzęgła a druga sprężynowa przy zakręcaniu ślimaka... Faktycznie,sam producent taki zaleca.Co do tego ocierania,to musisz przestudiować serwisówkę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jumpersss Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 A więc nagrałem filmik i to może pomoże w rozpoznaniu problemu :) ogólnie to zauważyłem że chyba podczas jazdy dzisiaj to znikło... a przejechałem z 5 razy po kilometrze tura co pare minut i nic się nie działo jedynie na 5 biegu zaczął odcinać pliwo przy 4tys obrotach ale to wszystko chyba dzieje się za sprawą tego że był robiony szlif cylinda i dopiero wszystko się dociera.. więc moze mi się wydawało wczoraj że sprzęgło się ślizga... a kolejny problem to taki że po rozgrzaniu silnika wydaje on charakterystyczne dźwięki jakby pisku przez tłumik co chwile czy coś w tym stylu... a do tego potem odstawiłem go pochodził z chwilke za 5 minut ja do odpalania a tam ni chu chu.. kopniak chodzi trochę ciężko ale nie chciał coś załapać.. tak jakby się rozgrzał tłok i miał ciężko w odpaleniu... zamknąć wystąpił nowy problem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.