Wiliam70 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Brak ładowania, uszkodzony regulator napięcia. Oryginalny to wydatek ok. 280-380 PLN, poszukałem zamiennika cena ok. 240 PLN.Zdecydowałem się poszukać coś, co będzie działało, a cena nie powali na ziemię :)Z całej masy "chińczyków" najlepiej wykonany okazał się regulator do Romet 249 Division.Parametry (mierzone miernikiem) identyczne jak w oryginale :)Niestety kolory przewodów i wtyczka inne :(Miernik do ręki i wyniki pozytywne. w starym regulatorze przewody :żółty, żółty, brązowy, czarny, biały/czerwony. W nowym:czarny,zielony, różowy, czerwony, żółty. W starym i nowym odcinamy wtyczkę (ok. 1/2 długości przewodów).Do nowego regulatora lutujemy starą wtyczkę. Przewody łączymy w/g kolorów przewodów (r - kolor przewodu nowego regulatora) i (w - przewody z wtyczki starego regulatora ):( r ) czarny - (w) brązowy( r ) zielony - (w) czarny( r ) różowy - (w) żółty( r ) czerwony - (w) biały/czerwony( r ) żółty - (w) żółtyW starej wtyczce są dwa przewody żółte (żółty pin 1 i żółty pin 6), bez znaczenia do którego przylutujecie różowy i żółty z nowego regulatora, ponieważ obydwa idą z uzwojenia prądu przemiennego.Dla bardziej "wtajemniczonych" pomiary na nowym regulatorze między pinami powinny wynosić kolor przewodu dotyczy tego z Divisina + miernika na przewodzie czerwony + /żółty, różowy +/ zielony, żółty +/zielony, czerwony +/różowy - 38 Ω oraz czerwony+/różowy - 160 Ω. Nowy regulator zapłaciłem 45 PLN, 25 min mojej pracy i gotowe. Regulator działa, dobrze ładuje. Nie przegrzewa się jest ok.Foto 1 i 2 stary regulator, 3 nowy. P.S. Prawa autorskie foto nowego regulatora pochodzi ze strony Serwisu motocyklowego "Wiński" w Olsztynie, pozostałe foto moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.