Skocz do zawartości

Wiliam70

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KZ GPZ 500S
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Wiliam70

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czego oczekuję ? odpowiedzi typu: od Hondy CB 500 lub Regulator KX-12-24A, a nie odpowiedzi "Każdy z taką sama ilością przewodów, niezależnie z jakiego motóra." bo od Kawy GPZ 500 ma sześć przewodów, od motorowera też ma sześć, ale motorower nie ma alternatora 3-fazowego, więc odpowiedź była nie na temat. Co to napięcie i prąd to wiem doskonale :) Regulator od Kymco daje napięcie 12,4-13,8 V, prąd na akumulator 2,5 A po włączeniu kierunków i stopu już nie ładuje, prąd idzie z akumulatora, ok 1A.
  2. Prosiłem przeczytać tekst ze zrozumieniem, chodzi mi o konkretną odpowiedź, nie o teorie spiskowe. Zainstalowałem "Każdy z taką sama ilością przewodów, niezależnie z jakiego motóra." czyli od Kymco 250, ale daje mały prąd i niskie napięcie. Teoretycznie powinno wystarczyć, aktualnie testuję. Wolałbym nie kupować następnego do testów tylko coś sprawdzonego.
  3. Jaki można zastosować zamiennik regulatora napięcia do GPZ 500S z 2004 roku ( EX500DEA ), zamiast oryginalnego regulatora ? Dlaczego pytam ? 1. Oryginał cena kosmiczna ok 250-350 PLN - do innych moto można kupić za ok. 50-90 PLN. 2. Używany to ostateczność, też się cenią ok. 50-150 PLN, a nie wiadomo jak długo będą działać. Proszę przeczytać tekst ze zrozumieniem, jak wiecie to piszcie :) Proszę nie gdybać i nie nabijać postów. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  4. Brak ładowania, uszkodzony regulator napięcia. Oryginalny to wydatek ok. 280-380 PLN, poszukałem zamiennika cena ok. 240 PLN. Zdecydowałem się poszukać coś, co będzie działało, a cena nie powali na ziemię :) Z całej masy "chińczyków" najlepiej wykonany okazał się regulator do Romet 249 Division. Parametry (mierzone miernikiem) identyczne jak w oryginale :) Niestety kolory przewodów i wtyczka inne :( Miernik do ręki i wyniki pozytywne. w starym regulatorze przewody : żółty, żółty, brązowy, czarny, biały/czerwony. W nowym: czarny,zielony, różowy, czerwony, żółty. W starym i nowym odcinamy wtyczkę (ok. 1/2 długości przewodów). Do nowego regulatora lutujemy starą wtyczkę. Przewody łączymy w/g kolorów przewodów (r - kolor przewodu nowego regulatora) i (w - przewody z wtyczki starego regulatora ): ( r ) czarny - (w) brązowy ( r ) zielony - (w) czarny ( r ) różowy - (w) żółty ( r ) czerwony - (w) biały/czerwony ( r ) żółty - (w) żółty W starej wtyczce są dwa przewody żółte (żółty pin 1 i żółty pin 6), bez znaczenia do którego przylutujecie różowy i żółty z nowego regulatora, ponieważ obydwa idą z uzwojenia prądu przemiennego. Dla bardziej "wtajemniczonych" pomiary na nowym regulatorze między pinami powinny wynosić kolor przewodu dotyczy tego z Divisina + miernika na przewodzie czerwony + /żółty, różowy +/ zielony, żółty +/zielony, czerwony +/różowy - 38 Ω oraz czerwony+/różowy - 160 Ω. Nowy regulator zapłaciłem 45 PLN, 25 min mojej pracy i gotowe. Regulator działa, dobrze ładuje. Nie przegrzewa się jest ok. Foto 1 i 2 stary regulator, 3 nowy. P.S. Prawa autorskie foto nowego regulatora pochodzi ze strony Serwisu motocyklowego "Wiński" w Olsztynie, pozostałe foto moje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...