kamilful1 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 (edytowane) Rok 1991 Czyli czesci od 1991-2001Łożysko na rozmiar (20X52X15) będzie . Edytowane 17 Lutego 2014 przez kamilful1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Niewiem czy skladales silniki ale jak bedziesz skladal to nie wbijaj lozysk mlotkiem w kartery i walu takze, gdyz odbije sie to na trwalosci pozniej. Ja najpierw zaczynam od wcisniecia lozysk w kartery, grzeje karter np opalarka, a lozysko schladzasz np. jest taki areozol do zamrazania na kontuzje, niewiem jak sie to nazywa dokladnie, kupisz za 10zl w aptece. Schladzasz lozysko a karter grzejesz i lozysko powinno wcisnac sie z lekkim oporem. Nastepnie chcac wcisnac wal w lozysko to grzeje wlasnie lozysko, a czop walu z jednej strony schladzasz i wał ladnie wskakuje. Potem skladajac silnik do kupy tak samo, tylko wtedy juz musisz sie pospieszyc, aby temperatury walu i lozyska sie nie wyrownaly :biggrin:, bo nie bedzie chcial wejsc. Na koniec jak juz wszystko w kupie to lekko pukniesz gumowym mlotkiem w wal aby rozprezyc lozyska. A simeringi jak zakladasz to posmaruj w srodku smarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilful1 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Super ,dzięki za wskazówki ,części już zamówiłem jutro skocze po łożyska i simery . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilful1 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Dorwałem łożyska Koyo 40 zł za sztuke C3 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Koyo sa dobre,Ja w kmx mam polskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilful1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Słuchajcie jest problem .Dostałem tłok lecz nie ma on okienka naciętego .Wychodzi że to numer "M" no i M produkowane były od 1991 .Tłok wymiarami się zgadza tylko ten nowy nie ma wcięcia ,czy to przeszkadza ?ZDJ : https://imagizer.imageshack.us/v2/752x564q90/838/z6ku.jpgNumer silnika : D106-105129 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilful1 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jednak na wale był lewy gwint .A co do tego tłoku to będzie dobry ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Dziura jest na wylot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilful1 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) NieByłem dziś w serwisie gdzie robią szlify i mówią że trzeba zawór wyjąć .A z tego co słyszałem że zawór też się szlifuje to poprostu oddać mu żeby oszlifował odrazu zawór czy oddać do serwisu motocyklowegogdzie drożej zrobią ? Edytowane 21 Lutego 2014 przez kamilful1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.