kamilek10232 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam, w ostatnim czasie zrobiłem szlif cylindra, i ciekawi mnie to jak działa blokowanie spalinami przy wylocie spalin. Gdy odpuszczam manetkę to otwiera się ta przesuwka i jakby smarowała tłok w cylindrze. Wyjaśni mi ktoś jak to działa ?Ludzie pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris514 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) To jest zawór wydechowy i służy on temu żeby silnik był bardziej elastyczny (większa moc z dołu). Na niskich obrotach jest on wysunięty a przy wyższych obrotach zawór się chowa zmieniając przy tym kąt wylotu spalin (dzięki temu silnik kręci się dużo wyżej). Można to wytłumaczyć w prostszy sposób: Robi to tak że kanał wydechowy staje się ruchomy i dzięki temu masz mocny dół i wysoką odcinkę :D Edytowane 5 Lutego 2014 przez kris514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Przy niskich obrotach jest on zamkniety, im wyzsze obroty to bardziej sie otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek10232 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Wielkie dzięki :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.