antii7 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Witam,czytam sobie forum motocyklistow, poniewaz szukam dla siebie jakiego dual sporta. KTM LC4 myśle, że jest jednym z lepszych. Znalazłem jednak test w Internecie, że wyskość siedzenia w LC4 to 95 cm i że poniżej 180 cm wzrostu kierowca będzie sie meczył. Ja mam 166 cm. Pytanie do znawców tematu, czy to siedzenie rzeczywiście jest tak wysoko i jazda dla mnie będzie niewygodna? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekP Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Możesz mieć trochę problem. Ja mam KTM 990 adventure r i dotykam do ziemi końcówkami palców przy wzroście 178cm i siedzenu na wysokości 910mm. Choć wiadomo że wzrost wzrostowi nierówny. Jeden może mieć 180cm wzrostu i nie dosięgnie bo ma za krótkie nogi i na odwrót. Najlepiej jak się sam przymierzysz do takiego motocykla a nie słuchać rad innych :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Mozesz miec problem przy postoju - ale warto przymierzyć sie , ja mam 180 i akurat palcami siegam do ziemi :) , ale sa wersje 620 LSE skrocone zawieszenie ( aczkolwiek nie wiem czy jest nizszy , ale raczej tak, ) oraz napewno niska jest wersja 400 Military. Standardowa wersje mozna na sprezynie opuscic , ale duzo to nie da ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antii7 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Chyba rzeczywiście będę miał problem, szkoda bo LC4 to fajny dualsport. Ale jak będe miał kiedyś okazje to sobie sprawdzę jak się na nim siedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 (edytowane) jesli 400 dla ciebie to nie za malo ( jakies 40 koni ledwie i 150 kg wagi) to mozesz szukac wersje LC4 400 Military , znajomy pol europy nim przejezdzil . Przy takim wzroscie kazde seryjne enduro bedzie za wysokie :). Zdaje ze byly jeszcze Dr 350 z regulacja wysokosci , ale to byl dosc awaryjny system i malo ktory jeszcze dziala . Edytowane 14 Stycznia 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Mam 170cm ale nogi jakies krotkie. Miałem KTM Military, fajne moto powinieneś dać radę. Normalego KTMa możesz opuścić na lagach lub wymienić lagi z SM, a tył obniżyć specjalnymi kośćmi. Obecnie jeżdżę na KTM 690E i jest ok. Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon247 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ja miałem ten sam problem co ty. Przy 170 cm wzrostu szału nie ma, poczytałem trochę na forum i jedni zdecydowanie odradzali że sobie nie poradze a drudzy kazali spróbować i zdecydowałem się na kupno LC4 sc i na rozkręconej sprężynie sięgam palcami do podłoża i nie odczuwam dyskomfortu podczas jazdy, niedawno skręciłem sprężynę i jest trochę ciężej na postoju bo trzeba się trochę zsuwać na jeden bok ale ogólnie nie ma tragedii ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.