szkudnik4 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kupiłem sobie pierwsze 2t i mam wątpliwości czy silnik jest wystarczająco smarowany. Motocykl to tdr 125. i mam pytanie jak szybko i sprawnie sprawdzić czy dobrze jest smarowany przez dozownik bez rozbierania. boję się że się zatrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jeśli kopci z komina to jest dobrze i nic więcej nie rób bo popsujesz a wtedy na pewno się zatrze Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudnik4 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 teraz akurat wyczyściłem cały dozownika wiesz może jakie jest prawidłowe sprężanie w 2t? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 a wiesz może jakie jest prawidłowe sprężanie w 2t? A wiesz może co to jest serwisówka i co w niej jest ? Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudnik4 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 (edytowane) mam serwisówkę ale chodzi mi o to poniżej ilu barów jest wymagany remont silnika Edytowane 12 Stycznia 2014 przez szkudnik4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 mam serwisówkę ale chodzi mi o to poniżej ilu barów jest wymagany remont silnika I ta wartośc jest zazwyczaj takżep odana w manualu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi