Skocz do zawartości

kolejny problem z mz etz - zębatka i wałek


Kuskus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej !

Jezeli mowisz o zebatce w silniku to z tego co mi wiadomo jest ona osadzona na walku, a ten jest lorzyskowany, nie powinno tam byc luzu. To samo tyczy sie zebatki tylnej, na kole.

Natomiast sama zebatka zdawcza po wrzuceniu biegu powinna sie krecic troszke w ta i w ta zanim zlapie opor i poruszy pozostalymi walkami w skrzyni biegow.

 

Dopisane 22.07.04 7:00

Do wymiany tego lozyska raczej nie trzeba calego silnika rozbierac. Jak ktos ma sprawne raczki to powinien dac rade. Oby to bylo lozysko, a nie wyrobione gniazdo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...