Aceiro Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam mam taki problem, otóz od dłuższego czasu ślizga mi sie sprzegło dlatego też stwierdziłem ze coś trzebaz tym zrobić. Dzisiaj zwalilem dekiel i dostałem sie do kosza sprzegłowego zdj : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3410c66c12f7068.htmli w tym miejscu stanełem. Moje pytania to:-Jak odkrecić te śrube na srodku widoczną na zdj?-Czy po 24tys przebiegu moje sprzegło może byc faktycznie zjechane czy moze to same sprezynki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Aby okręcić tego typu śrubę musisz użyć klucza nazywanego przez moich znajomych "koronkowym".Przebieg nie zawsze świadczy o kondycji podzespołów. Raczej opierałbym się na przebiegach między serwisowych.Mógł ktoś przedłużyć limit wymiany oleju i przez to też mógł skrócić żywotność sprzęgła. Ślizgające sprzęgło to nie zawsze zużyte sprężynki. Mogą to być np. tarcze lub przekładki Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aceiro Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Hmm a nie da sie tego odkrecic bez klucza? Jakims domowym sposobem? ;) To co polecasz mi wymienic jako pierwsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Możesz sobie dorobić z rurki wycinając odpowiednie wpusty ;)Na początek to wymień olej na zalecany Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aceiro Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Hmm zrobiłem to dziś wylalem Repsola i wlalem Motula ;) Co dalej ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jeśli po zmianie oleju dalej ciągnie to musisz zdemontować i zmierzyć grubość tarcz i porównać je z limitem serwisowym Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aceiro Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 A wiesz może jaki jest ten limit serwisowy w Hondzie cbr 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Który rok ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aceiro Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Nie znalazłem nigdzie limitu, ale wyczytałem,że nówki mają 3 mm grubości Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.