infamous Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ok panowie a czy jest jakas możliwość sprawdzenia gdzie ciągnie lewe powietrze?Dodam że króciec gaźnika raczej odpada bo nie był ruszany uszczelniacze na wale też są nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) Gdzieś coś Ci pękło lub czegoś nie dokręciłeś. Weź w dłoń np. samostart albo jakieś deo (tylko nie w sztyfcie) i jak pracuje silnik, psikaj na układ zasilania paliwem. Jak wzrosną to masz dziurę :)Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Edytowane 27 Grudnia 2013 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infamous Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Dzięki Herdi zrobie tak jak piszesz i zobaczymy co się będzie działo ale to dopiero jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Tylko po kawałku i chwilkę odczekaj na reakcję a nie wszystko (cały układ dolotowy) na raz bo nie dojdziesz gdzie jest nieszczelność :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infamous Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Niestety nie znalazłem usterki więc temat uważam za zamknięty jutro moto jedzie do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DK Motocykle Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 To nie jest tak, że on ma za wysokie obroty na ssaniu, tylko ma za dużo powietrza na wolnych obrotach.Prawdopodobnie gdy silnik chodziłby na wolnych obrotach, zauważyłbyś na świecy niedopalone paliwo. Więcna wolnych obrotach silnik się muli bo - ma swoją dawkę paliwa i za dużo (lewego) powietrza.na ssaniu - pracuje poprawnie bo ma przepustnice otwartą na maksa i dostaje odpowiednio bardzo dużo (lewego) powietrza. Więc - za dużo powietrza. Moim zdaniem coś przeoczyłeś :)PS: wiem, że fajnie jest wszystko robić samemu, tylko do tego trzeba mieć najpierw wiedzę. Cytuj Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infamous Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jak się okazało to jeden uszczelniacz ten od strony magneta miał nie taki wymiar jak należy ( taki dostałem w zestawie razem z łożyskami wału ) i brało lewizne.Uszczelniacz jest wymieniony już na odpowiedni i moto pracuje jak złoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.