macio129 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Mam pytanie o odblokowywanie modułu w dt 125 przeczytałem ze są dwa sposoby 1. przeciąc czarny kabel który wychodzi z modułu i podłaczyc go do masy 2. rosciąc moduł i zmostkowac kondensatorMoze zna ktos cos jeszcze albo cos o tych wie czy to działa czy sie opłaca roscinac czy to cos wogule da Gdzyz nie kreci do konca i na 5 i 6 biegu jechac nie chce.Moze tez ktos mi doradzi jaka zembatka przednia bendzie dobra w teren teraz mam z przodu 15z a z tyłu 57Z GÓRY DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 masz kilka blokad , na module, na dyfuzorze, na zaworze , rocznik bodajrze 97 miał jeszcze w liczniku kontaktron, musisz zwracać uwage na rocznik który masz i sposób odblokowywania konkretnego rocznika podany w internecie bo są różnice chyba opcja szukaj Ci pomoże , daaawno temu sam opisywałem na forum co i jak zrobić, niestety pamięć już nie ta, gdybym miał go u siebie było by łatwiej "rosciąc" czy nawet rozciąć moduł = tysiąc zł w plecy, trzeba wiedzieć co jak i w którym miejscu ;) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.