ravJG Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 WitamPrzyjechał do mnie szwagier (12lat) na jazdę crossem ze swoim sprzętem (niestety nie podam co to za model bo nie ma żadnych na min informacji) dzisiaj chciał pojeździć, lecz najpierw pieliśmy problem z odpaleniem motoru, po czym jak już się udało "na pycha" zauważyłem że cały czas leci paliwo wężykiem pod silnikiem (oznaczone na zdjęciu) wydaje mi się że to wadliwy zaworek od ssania (rozebrałem go i przeczyściłem lecz to nic nie dało).Proszę o radę jak mogę na to zaradzić, jeżeli ktoś ma pomysły tymczasowe bardzo bym o nie też prosił, ponieważ nie chciałem robić zawodu dziecku.Zdjęcia:http://sendfile.pl/98643/view/DSC_0009.jpghttp://sendfile.pl/98645/view/DSC_0007.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Masz za wysoki poziom paliwa,uszkodzony lub zabrudzony zaworek odcinajacy paliwo nad plywakiem,ssanie nie ma tu nic do rzeczy. Ten motorek to honda mtx 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravJG Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Czyżby to była taka mała "igiełka" która jest pchana poprzez uniesienie się pływaka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Czyżby to była taka mała "igiełka" która jest pchana poprzez uniesienie się pływaka ?Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravJG Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Dziękuje kolego po wyczyszczeniu i przedmuchaniu kompresorem jest lepiej, lecz nadal minimalnie się sączy, czyżby pomogła tylko wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeżeli poziom paliwa masz ustawiony poprawnie i dalej cieknie to raczej do wymiany,odkrec gaznik zlej z niego paliwo odwróć do góry nogami i spróbuj wdmuchnac ustami powietrze przez wezyk ktorym leci paliwo do niego,jezeli bedziesz czul ze powietrze leci do gaznika to zaworek do wymiany.Podczas dmuchania trzymaj gaznik caly czas do góry nogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.