VoyraZ Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Mam pytanie,do czego służy ten wężyk ? I czy powinien być zatkany (gdy kupiłem motor był urwany) czy połączony,jak najlepiej go z powrotem połączyć? A drugie,co to jest to pod gaźnikiem,gdy przechyle motor zbyt mocno na lewą strone cieknie z tego benzyna,co zrobić? Sorki za takie pytania,które dla was są pewnie oczywiste ale dopiero zaczynam :) 2 http://imageshack.us/photo/my-images/189/y8j2.jpg/ 1 http://imageshack.us/photo/my-images/690/ffy3.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 co to za rocznik tej ceerki z lat 80tych? węzyk przelewu , nie powinien być zatkany lecz wyprowadzony pod silnik tylko tak,zeby łancuch go nie zerwał przy amortyzatorze go puść ,jakieś pytania pisz na pwNo wlasnie od tego jest przelew,zeby paliwo przelać a gaźnika nie zalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 To raczej crm a nie cr,ten czarny wezyk jest prawdopodobnie od dozownika oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.