Normek82 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam Wszystkich, mam pytanie do właścicieli Kawasaki kx250 1993(wersja nowsza bez napisu KIPS na cylu) którzy wymieniali tłoki w swoich maszynach, nowa tuleja, nowy tłok Wossner nr. 8026DB zamontowany strzałką w kierunku wydechu i niewiedzieć czemu zamki pierścieni wypadają na kanałach dolotowych, czy to normalne w tych motorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Normek82 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Witam, należało to poprostu dobrze złożyć, temat zamknięty, pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Albo zle wykonana tuleja,albo nie odpowiedni tłok cudów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.