Żwirek Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 WitamTak jak napisałem w temacie mam problem z częściami do mojego Suzuki 2t rmx 125cm 2002rok motocykl był sprowadzony z Włoch.Części które potrzebuje to: komplet uszczelek do silnika, wał korbowód i tłok.Szukałem już części w paru sklepach i nigdzie nie znalazłem części o tych samych parametrach co moje np.mój tłok którego potrzebuję to Vertex B 53.96 z jednym pierścieniem w każdym sklepie mieli takie ale żadnego z jednym pierścieniem najczęsciej z dwoma,wszystkie uszczelki które oglądałem (wg.sprzedawców do mojego modelu) nie pasowały.Czy mógłby mi ktoś ewentualnie polecić jakichś dostawców części oraz czy można zamiast tłoka z jednym pierścieniem włożyć tłok z dwoma?Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2002/RM125/CRANKSHAFT/parts.html zamawialem kalmoty do xr , fakt ze z usa ,ale przyszlo po dwoch tygodniach profesionalnie zapakowane, polecilem znajomemu , nie narzekal, powyzej 150euro placisz cło, czesci sprzedaja oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow878 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Co do części, to nie chcę się zbytnio wypowiadać, bo nie mam rozeznania i wiedzy, a co do tłoka, to śmiało możesz zakładać z dwoma, byle tylko był przeznaczony do RMX-a 125. Najogólniej - różnica między dwoma a jednym pierścieniem jest taka, że na jednym silnik osiąga wyższe obroty ale minimalnie szybciej się zużywa, a na dwóch mamy większą "szczelność" układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żwirek Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) Wielkie dzięki za pomoc, problem części już załatwiłem a nie wiecie moży czy po uszkodzeniu wału wchodzi w grę wymiana sforznia i zrobienie szlifu czy muszę kupić nowy wał? Edytowane 27 Września 2013 przez Żwirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żwirek Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Dzięki za pomoc problem rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.