gsxr-750 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Czy ktos ma pomysl co to moze byc ? Sprawdzone/wymienione:Zawory ( sprawdzone w normie)Lancuszek rozrzadu, napinacz ( zmienione )Walki rozrzadu w porzadku, ogolnie zajrzane wszedzie gdzie sie dalo bez sciagania glowicy etc i wydawalo sie wszystko w porzadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 to zostaje wyklepany slizg w miejscu współpracy z napinaczem, napinacz albo nowy z ASO, albo manualny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsxr-750 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) Slizg wyjety, wg mechanika w porzadku, mialem manualny napinacz bez zmian co do stukania, wrocilem do ori.Bardziej mam wrazenie ze to z lewej strony tak trzaska a napinacz jest z prawej,stuka juz tak 10 000 km moze troche wiecej , kompresja w porzadku. Edytowane 19 Września 2013 przez gsxr-750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.