Skocz do zawartości

Kopniak


jumpersss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

dzisiaj chcialem pojeździć swoją MZ ETZ 250 no coś przerywało znjomy poradził że to pewnie coś z ładowaniem.. zaglądam ok urwany jeden kaelek.. naprawione.. ja do odpalania a tam co.? kopniak jakby się zastał w miejscu chcę go kopnąć, ni hu hu... ani dgrnie... no to na popych nawet nie ma co próbować 2 bieg i opona nawet nie ma siły żeby zrobiła obrót... do tego zauważyłem że drążeń zmiany biegów przesunął się bliżej pokrywy i zachacza o nią.. i teraz pytanie co się dzieje.? czyżby coś z wałem..?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa ma się tak że ściągnąłem cały cylinder.. no i.. tłok sztywny że musiałem go wybijać młotkiem przez drewienko.. kolejna sprawa to porysowany od środka cylinder.. czyżby był do szlifu.. to samo tłok też rysy ma i to całkiem na 0,5mm w jednym miejscu.. od końca tłok do pierwszego pierścienia gdzie zatrzymała się.. Co teraz zrobić panowie.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...