Skocz do zawartości

Problem z mocą w zzr 1100


loker88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.W związku z tym że jestem tu nowy prosze o wyrozumiałość. mam problem ze swoim zzr 1100 a mianowicie wyraźnie brakuje mu mocy, podejrzewam ze silnik jest zdławiony. Podobno zzr były dławione na gaźniku lub na module ale jak to dokładnie sprawdzić? Dodam że moja Kawa jest z 1996 roku model chyba D3 v-max 230km/h a przyspieszenia od 70 do 180 porównywalne z gsxr 600 k1. Druga sprawa to poszukuję tanich wydechów a oryginalne są dość drogie i czy mozna zamontowac wydechy z hondy cbr 1100xx?

pozdrawiam.

Edytowane przez loker88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węższe króćce lub "kryzy" tj. plastikowa podkładka blokująca przepustnice przed maksymalnym otwarciem.

Nie twierdze, że akurat duży zygzak był tak blokowany ale tutaj bym szukał.

Edytowane przez Alkad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węższe króćce lub "kryzy" tj. plastikowa podkładka blokująca przepustnice przed maksymalnym otwarciem.

Nie twierdze, że akurat duży zygzak był tak blokowany ale tutaj bym szukał.

Kryzy to zwężenie na dolocie, które mimo pełnego otwarcia przepustnic blokuje przepływ mieszanki do pewnego stopnia. Montowana na styku krućca i głowicy lub krućca i gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece są nowiutkie ngk cr9e mają może z tydzień. Dopływ paliwa jest w porządku bo ostatnio sprawdzałem a silnik pracuje jak pracował odkąd go nabyłem, jedynie filtr powietrza może budzić zastrzeżenia ponieważ widać że ma już kilka sezonów. Króćce nie mają żadnych zwężeń, otwory są takie jakie być powinny. Przepustnice także otwierają się maksymalnie. Zastanawia mnie praca silnika w moim zzr bo gdy ma lekko chodzi tak dziwnie coś jak v-ka, a jak mu ciężej to jak normalny przecinak niewiem czy tak ma być czy to normalne. Jakie są oryginalne dysze z wersji otwartej? W moim zygzaku są 160 tj. w 4 gaźniku bo reszty nie rozkręcałem

Edytowane przez loker88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie. Problem mocy w zygzaku został rozwiązany ale na krótko. okazało sie że dysza powietrza w gaźniku jest całkowicie zatkana i jedna z membran była pęknięta. Zawory wyregulowałem 6 na 16 miało nieprawidłowe luzy. motocykl zaczął chodzić normalnie wiec postanowiłem go v-maxowac. Żwawo przyspieszyłem do 240 na 4 biegu, a nastepnie jakoś tak osłabł na 5 i 6 nie przyspieszył w ogóle i stracił moc. zatrzymałem sie i zobaczyłem cały silnik w oleju. Jednej sruby pokrywy zaworów brakowało i olej tamtędy ciekł. rozrząd się chyba rozleciał. moze mi ktoś powiedzieć co mog.ło sie stać? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. mojej historii z zzr ciąg dalszy. przykręcając pokrywe zaworów kluczem dynamometrycznym przeciągnąłem śrubę o czym nie wiedziałem która wyleciała co spowodowało spadek ciśnienia oleju i wychlapało około 1 liitra. Co w nastęspstwier tego przyczyniło sie do obrócenia panewek. W silniku został brokat i mnóstwo opiłków. I teraz pytania;

1.Czy wał korbowy będzie nadawał się do użytku jeśli tak to jak to sprawdzić?

2.Czy czyszczenie pozwoli na jego dalszą eksploatacje po wymianie części?

3.Czy będzie pasował silnik z zx-9r 94-98r jeśli nie to jakie silniki są podobne do oryginalnego?

4.Ma ktoś może piec do sprzedania z zzr 1100 lub gpz 1100?\

 

proszę o pomoc

Edytowane przez loker88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

  1. sorki ze tak pózno pisze o tym zzr silnik cały bedzie pasował sam mam kartery zx10 w zzr tylko musiałemna cyliner rozwiercic bo kiedys kupiłem wał z panewkami po małym przebiegu

 

no i kosz sprzegła inna jest liczba zebów na wale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ponownie. zakupiłem rozbity zzr 1100 model c z piecem na chodzie. Niby wszystko było ok ale do 2.5tys. jest bardzo słaby, potem żwawo jedzie do końca obrotów. Czsami kicha w gaźnik przy schodzeniu z obrotów ale nie to mnie martwi. przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach mruga kontrolka ciśnienia oleju. wystarczy lekko dodać gazu i od razu gaśnie. mam nadzieje że to nie panewki. Czasem na zimnym silniku jak i na ciepłym woogóle czujnik oleju się nie zapałał. wymnieniłem czujnik i nie poimogło było tak samo ale z czasem problem znikł jednak pojawiło się to mruganie kontrolki. wymienie czujnik na stary, zmierzę ciśnienie manometrem i zobacze jaki olej. Wie ktoś jak sprawdzić czy to nie panewki ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...