loker88 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam wszystkich.W związku z tym że jestem tu nowy prosze o wyrozumiałość. mam problem ze swoim zzr 1100 a mianowicie wyraźnie brakuje mu mocy, podejrzewam ze silnik jest zdławiony. Podobno zzr były dławione na gaźniku lub na module ale jak to dokładnie sprawdzić? Dodam że moja Kawa jest z 1996 roku model chyba D3 v-max 230km/h a przyspieszenia od 70 do 180 porównywalne z gsxr 600 k1. Druga sprawa to poszukuję tanich wydechów a oryginalne są dość drogie i czy mozna zamontowac wydechy z hondy cbr 1100xx?pozdrawiam. Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez loker88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Oryginalne używane wyjdą chyba najtaniej i nie ma co robić choinki na motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Sprawdż w dowodzie ile ma mocy,może to kastrat ze Szwajcarii. Czy ma odcinkę przy np 6500 obr? Jeżeli tak,to pewnie kastrat. Możliwe są inne,w porównaniu do otwartej wersji-wałki rozrządu,moduł oraz kryzy w gażnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jest to wersja na 99 procent z niemiec. w dowodzie ma wbite 107kw. zapłon odcina przy 12tys. Możesz mi powiedziec co to są kryzy w gaźnikach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) Węższe króćce lub "kryzy" tj. plastikowa podkładka blokująca przepustnice przed maksymalnym otwarciem.Nie twierdze, że akurat duży zygzak był tak blokowany ale tutaj bym szukał. Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez Alkad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ok dzięki sprawdze czy przepystnice otwierają się maksymalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Węższe króćce lub "kryzy" tj. plastikowa podkładka blokująca przepustnice przed maksymalnym otwarciem.Nie twierdze, że akurat duży zygzak był tak blokowany ale tutaj bym szukał.Kryzy to zwężenie na dolocie, które mimo pełnego otwarcia przepustnic blokuje przepływ mieszanki do pewnego stopnia. Montowana na styku krućca i głowicy lub krućca i gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ja bym sprawdził podstawowe sprawy,filtr powietrza,kranik paliwa-czy nie zapchany,wymienił świece na inne itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 (edytowane) Świece są nowiutkie ngk cr9e mają może z tydzień. Dopływ paliwa jest w porządku bo ostatnio sprawdzałem a silnik pracuje jak pracował odkąd go nabyłem, jedynie filtr powietrza może budzić zastrzeżenia ponieważ widać że ma już kilka sezonów. Króćce nie mają żadnych zwężeń, otwory są takie jakie być powinny. Przepustnice także otwierają się maksymalnie. Zastanawia mnie praca silnika w moim zzr bo gdy ma lekko chodzi tak dziwnie coś jak v-ka, a jak mu ciężej to jak normalny przecinak niewiem czy tak ma być czy to normalne. Jakie są oryginalne dysze z wersji otwartej? W moim zygzaku są 160 tj. w 4 gaźniku bo reszty nie rozkręcałem Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez loker88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Witam ponownie. Problem mocy w zygzaku został rozwiązany ale na krótko. okazało sie że dysza powietrza w gaźniku jest całkowicie zatkana i jedna z membran była pęknięta. Zawory wyregulowałem 6 na 16 miało nieprawidłowe luzy. motocykl zaczął chodzić normalnie wiec postanowiłem go v-maxowac. Żwawo przyspieszyłem do 240 na 4 biegu, a nastepnie jakoś tak osłabł na 5 i 6 nie przyspieszył w ogóle i stracił moc. zatrzymałem sie i zobaczyłem cały silnik w oleju. Jednej sruby pokrywy zaworów brakowało i olej tamtędy ciekł. rozrząd się chyba rozleciał. moze mi ktoś powiedzieć co mog.ło sie stać? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 (edytowane) Witam ponownie. mojej historii z zzr ciąg dalszy. przykręcając pokrywe zaworów kluczem dynamometrycznym przeciągnąłem śrubę o czym nie wiedziałem która wyleciała co spowodowało spadek ciśnienia oleju i wychlapało około 1 liitra. Co w nastęspstwier tego przyczyniło sie do obrócenia panewek. W silniku został brokat i mnóstwo opiłków. I teraz pytania;1.Czy wał korbowy będzie nadawał się do użytku jeśli tak to jak to sprawdzić?2.Czy czyszczenie pozwoli na jego dalszą eksploatacje po wymianie części?3.Czy będzie pasował silnik z zx-9r 94-98r jeśli nie to jakie silniki są podobne do oryginalnego?4.Ma ktoś może piec do sprzedania z zzr 1100 lub gpz 1100?\ proszę o pomoc Edytowane 10 Września 2013 przez loker88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 1.Nie2.Nie3.Nie Szukaj innego silnika. Nie kombinuj z wkładaniem czegoś innego ani naprawianiem tego co zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Hej. Czy silnik z gpz 1000rx bedzie pasował do zzr 1100? mam okazję kupić cały motocykl gpz sprawny i chciałbym przełożyć piec i osprzet który jest do niego niezbędny żeby go uruchomić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa41 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 sorki ze tak pózno pisze o tym zzr silnik cały bedzie pasował sam mam kartery zx10 w zzr tylko musiałemna cyliner rozwiercic bo kiedys kupiłem wał z panewkami po małym przebiegu no i kosz sprzegła inna jest liczba zebów na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 witam wszystkich ponownie. zakupiłem rozbity zzr 1100 model c z piecem na chodzie. Niby wszystko było ok ale do 2.5tys. jest bardzo słaby, potem żwawo jedzie do końca obrotów. Czsami kicha w gaźnik przy schodzeniu z obrotów ale nie to mnie martwi. przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach mruga kontrolka ciśnienia oleju. wystarczy lekko dodać gazu i od razu gaśnie. mam nadzieje że to nie panewki. Czasem na zimnym silniku jak i na ciepłym woogóle czujnik oleju się nie zapałał. wymnieniłem czujnik i nie poimogło było tak samo ale z czasem problem znikł jednak pojawiło się to mruganie kontrolki. wymienie czujnik na stary, zmierzę ciśnienie manometrem i zobacze jaki olej. Wie ktoś jak sprawdzić czy to nie panewki ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.