Skocz do zawartości

NSR 125R - liczne problemy.


eNeSeR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od roku jestem posiadaczem Hondy w 2t.

Honda ani razu mnie nie zawiodła (nie licząc moich własnych błędów w eksploatacji). ;)

Niestety tylko jakiś tydzień może dwa jeździła przez ten rok dobrze.

Od początku występuje główny problem - co jakiś czas świeca się wypala i ginie w niej iskra a do tego motocykl jedzie lepiej na pół manetki lub na 1/3 a dając pełną zaczyna dziwnie skakać lub przy wkręcaniu się na obroty łapie jakby odcięcie i obroty stają w miejscu.

Próbuje z tym walczyć odkąd ją kupiłem.

Co to może być? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak, masz rację.

Sam już kombinowałem, sprawdzałem itp. itd. ponieważ serwisom już nie ufam... W ferie motocykl stał w pseudoserwisie tydzień a mechanik po prostu mnie oszukał a nawet próbował mi chamowato wmówić, że uszczelniacze wału da się wymienić bez zdejmowania dekli silnika. -,-'

No, ale nie o tym mowa.

A więc. Regulowałem już setki razy, wymieniałem śrubki w gaźniku, wymieniałem cały gaźnik, uszczelniałem go także, silnik kompletnie wyremontowałem (uszczelniacze wału, łożyska, nowy tłok, cylinder z nicasilem (kompresja około 10 bar), nowe uszczelki itp. itd.).

Rezultaty? Żadnych... Jest jeszcze gorzej.

Wcześniej NSRka jechała jakieś 140km/h i jakoś szła na każdym biegu (co jakiś czas po wymianie świecy jechała znowu lepiej a potem przestało to skutkować).

Co dziwne kolor świecy - zawsze kawa z mlekiem, ale na dedykowanej świecy nie da się po prostu jeździć bo ciągle przerywa itp. itd.

Wracając do tematu - kiedyś jechała jakoś jeszcze na 5 i 6 biegu. Potem coraz gorzej a teraz już nawet na 4 się nie chce wkręcić.

Zawór wydechowy wyregulowany także jak dozownik oleju i pływak.

Dlatego szukam pomocy tutaj bo nie mam pojęcia co jeszcze mam zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skombinuj sobie lampę stroboskopową i sprawdź CDI. Wygląda na to, ze wyzwala iskrę kiedy mu się podoba a teraz wręcz zdycha. Tylko nie wymieniaj z miejsca, bo zgadywanie nie pomoże czytaj już wyremontowałeś pół silnika i lipton.

Jeśli wyprzedzenie będzie dobre ale lampa będzie migać z dużymi przerwami to możliwe, że impulsator w stojanie jest uszkodzony.

 

P.S Uszczelkę pod cylindrem masz i nie planowałeś głowicy mam nadzieję.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, jak nie znajdę w okolicy to zakupię na allegro.

Tylko będę potrzebował jakiś link do poradnika albo wytłumaczenie jak się tego używa. :)

 

Uszczelki wymieniłem wszystkie w silniku jak już wspomniałem więc jest i pod cylindrem.

Głowicy nie planowałem bo nie było potrzeby takiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...