eNeSeR Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam.Od roku jestem posiadaczem Hondy w 2t.Honda ani razu mnie nie zawiodła (nie licząc moich własnych błędów w eksploatacji). ;)Niestety tylko jakiś tydzień może dwa jeździła przez ten rok dobrze.Od początku występuje główny problem - co jakiś czas świeca się wypala i ginie w niej iskra a do tego motocykl jedzie lepiej na pół manetki lub na 1/3 a dając pełną zaczyna dziwnie skakać lub przy wkręcaniu się na obroty łapie jakby odcięcie i obroty stają w miejscu.Próbuje z tym walczyć odkąd ją kupiłem.Co to może być? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 A robiłeś w ogóle cokolwiek w kierunku diagnostyki problemu albo naprawy ? Jakoś trudno mi uwierzyć, że tak po prostu jeździłeś z tym przez rok i nawet nie wlazłeś na google. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNeSeR Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Tak tak, masz rację.Sam już kombinowałem, sprawdzałem itp. itd. ponieważ serwisom już nie ufam... W ferie motocykl stał w pseudoserwisie tydzień a mechanik po prostu mnie oszukał a nawet próbował mi chamowato wmówić, że uszczelniacze wału da się wymienić bez zdejmowania dekli silnika. -,-'No, ale nie o tym mowa.A więc. Regulowałem już setki razy, wymieniałem śrubki w gaźniku, wymieniałem cały gaźnik, uszczelniałem go także, silnik kompletnie wyremontowałem (uszczelniacze wału, łożyska, nowy tłok, cylinder z nicasilem (kompresja około 10 bar), nowe uszczelki itp. itd.).Rezultaty? Żadnych... Jest jeszcze gorzej.Wcześniej NSRka jechała jakieś 140km/h i jakoś szła na każdym biegu (co jakiś czas po wymianie świecy jechała znowu lepiej a potem przestało to skutkować).Co dziwne kolor świecy - zawsze kawa z mlekiem, ale na dedykowanej świecy nie da się po prostu jeździć bo ciągle przerywa itp. itd.Wracając do tematu - kiedyś jechała jakoś jeszcze na 5 i 6 biegu. Potem coraz gorzej a teraz już nawet na 4 się nie chce wkręcić.Zawór wydechowy wyregulowany także jak dozownik oleju i pływak.Dlatego szukam pomocy tutaj bo nie mam pojęcia co jeszcze mam zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) Skombinuj sobie lampę stroboskopową i sprawdź CDI. Wygląda na to, ze wyzwala iskrę kiedy mu się podoba a teraz wręcz zdycha. Tylko nie wymieniaj z miejsca, bo zgadywanie nie pomoże czytaj już wyremontowałeś pół silnika i lipton.Jeśli wyprzedzenie będzie dobre ale lampa będzie migać z dużymi przerwami to możliwe, że impulsator w stojanie jest uszkodzony. P.S Uszczelkę pod cylindrem masz i nie planowałeś głowicy mam nadzieję. Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNeSeR Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 No dobrze, jak nie znajdę w okolicy to zakupię na allegro.Tylko będę potrzebował jakiś link do poradnika albo wytłumaczenie jak się tego używa. :) Uszczelki wymieniłem wszystkie w silniku jak już wspomniałem więc jest i pod cylindrem.Głowicy nie planowałem bo nie było potrzeby takiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.