Skocz do zawartości

Suzuki Savage obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Panowie problem jest taki , czasami Mój Savage 650 spada z obrotów , odpala dobrze jezdzic jezdzi bez problemu , ale są momenty że obory spadaja i sie dławi , przed chwilą było to samo i było czuć paliwo nie dopalone , nie występuje to cały czas . Czasami tak jest , ale martwi mnie to . Co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro dzieje się to tylko czasami, to problemy z kompresją, moim zdaniem, należy odrzucić. Może być to problem z zasilaniem - fusy w baku, przytkane przewody, zapchany filtr lub zanieczyszczony gaźnik. Dławienie może być spowodowane zubożeniem podawanej mieszanki - mniejsza podaż paliwa = za uboga mieszanka = dławienie się silnika. Sprawdź powyższe elementy ew. wyczyść i napisz czy pomoglo. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , sprawa wyglada tak : gaźnik wyczyszczony , nowa świeca , i regulacja gaźnika też , dzis sprawdziłem iskree i jest ona słaba ... Ale moto odpala odrazu , i jedzie bez problemu , na niskich obrotach raz przygasa i jak przygazuje to jest dobrze , puszcze gaz i to samo , czasami jest tak ze trzyma obraoty normalnie , a jak sie przejade to przygasa znowu , paliwo dochodzi i poziom dobry jest , więc czy to moze byc sprawa cewki ? Ze czasami łapie normalnie a czasami nie ? Prad jest , bo jak przygasa to włacze swiatła stop i kierunek i jest bez zmian , ładowanie i elektorownia jest ok , marwi mnie ta cewka ? czy od innego moto podpasuje ? np od maurudera 800 :? bo wygladaja tak samo . dodam jeszcze że jak juz spada z obrotów i chce wlaczyć ssanie do wtedy gaśnie ,

Edytowane przez tasior0407
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby padła cewka to działoby się to w całym zakresie obrotów i moto by nie paliło. Sprawdź jeszcze filtr powietrza - czy jest szczelny i nie bierze lewego powietrza.

 

P.S Spróbuj ostatecznie tą świece podmienić

Edytowane przez whirl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:rolleyes: Sprawdz membranę podciśnienia w gazniku może już umarła.

Popatrz na wężyk podciśnienia otwierający kranik paliwa i mambranę tegoż kranika.

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kranikiem wszystko dobrze , jak i wszystkie membrany , dzis zrobiłem dzwignie ssania , bo działala ale jak wyciagałem ją to wracała , dzis to uszczelniłem , i zrobiłem dzwignie , ta śrubka regulacyjna zaraz nad dyszą od czego ona jest ? skład mieszanki ? bo była wykręcona o 2 oborty , a ja zrobiłem na 1,5 i jest zaraz inaczej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manualowi możesz spokojnie zaufać ;)

 

no mam nadzieje że sytuacja sie poprawi , wczoraj np jak wracałem z miasta do domku , to znowu było jechalem jakies 70km/h przez 4km i spadała na loozie i po wcisniecu sprzegła z obrotów , dopiero jak ustałem , zgasiłem i odpaliłem to strzeliła z tłumika i obroty wskoczyły , po mojej regulacji od wczoraj sytuacja sie poprawiła , więc zrobie tak jak manual podaje i zobaczymy co i jak ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzis odkryłem że przepustnica ma lekki luz na boki , czy to może być przyczyna ? Ewentualnie czy da rade to jakoś zrobić domowym sposobem ?



Sytuacja wydaje sie być opanowana , na osi przepustnicy od strony lewej jest sprężyna odbijająca , a po drugiej stronie gdzie jest zawleczka i podkładka , wydaje się że za podkladką powinna być sprężyna dociskająca , niestety tej sprężyny nie mam i zrobiłem inny patent , teraz kwestia regulacji mieszanki , bo miałem aż o 3 oborty wykręcona śrubę od mieszanki , to na ciepłym pracowała w miare dobrze , a dzis na zimnym chwile pochodziła i sie zdławiła że czarny dym poleciał , więc teraz kwestia mieszanki , zrobie jak podaje książka i powinno być dobrze . Dziękuje wszystkim za pomoc !

Edytowane przez tasior0407
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam panów po przerwie :) Mam jedno pytanie , silnik odpala bardzo dobrze , gazior ustawiony , ale czasami ma takie odruchy że dusi ją ze świece az sa czarne , na ciepłym jak chodzi to jest dobrze , ale czasami jak nie jest rozgrzany to tak potrafi zrobic , nie doswiadczam tego zawsze , ale jednak czasami są to jakieś odchyły , jakieś propozycje ? Narazie zmieniłem świece na iryd i ciepłota jak w servisówce ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi tylko jedna rzecz , czy to może byc od zacinajacego się zaworka iglicowego ? Bo gdy zaczyna dusić, to weżykami przelotowymi leci paliwo , a poziom ustawialem , i nadal to samo , może on nie trzymać i dlatego tak jest ? Bo zdarza sie to na częstych lukach przy duzej predkosci , czasami pod górkę i wtedy zaczyna mulić , troche pogazuje i wraca do normy , ale zauwazyłem z tym zaworkiem może byc cos nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...