kamilR Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Hej! Koledzy, zacznę od tego, że jetem totalny świeżak w kwestii motocykli. Chcę kupić pierwsze moto i niestety nie znam się na mechanice jednośladów nic a nic... Jedynie co wiem to co bym chciał, Bandit 600/650 albo Honda Hornet, dwa główne typy, budżet to ok 9000zł. Znalazłem u siebie takie oto ogłoszenie: http://tablica.pl/oferta/motocykl-CID5-ID2SkUR.html#5e634448ac Ktoś to widział? Może to jakaś znana maszyna? Nie ukrywam również, że byłoby fajnie gdyby ktoś z Wrocławia lub okolic mógł mnie wspomóc przy ewentualnych oględzinach, oczywiście za opłatą. Proszę o pomoc i o ewentualnie jakieś wskazówki. Pozdrawiam Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 (edytowane) prawa owiewka lakierowana albo ktos oderwal naklejeke. Brak oslonek plastikowych na lagach Poza tym slabe zdjecia nie widac szczegolow. Edytowane 2 Lipca 2013 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilR Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 No dzięki Kolego, odpuściłem to ogłoszenie bo sprzedający mi powiedział, że motor nie zarejestrowany ma w tym roku, bo nie jeździ, potem mówił, że po serwisie jest. Jakieś to dziwne mi sie wydaje... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilR Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 http://otomoto.pl/honda-cbf-600-s-M3706848.html Jak Wam się podoba to ogłoszenie? Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...