grzegorz21964 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam. Posiadam wyżej wymieniony motocykl po generalnym remoncie wału szlifu cylindrów zakupiłem nowe tłoki z pierścieniami łożyska wszystko czechosłowackie uszczelniacze gufero środek silnika złożony na hermetyk z uszczelką reszta na sylikon plus uszczelka. Jawa posiada iskrę lecz niechce zassać sama paliwa z gaźnika który był wielokrotnie czyszczony i regulowany chociaż regulacja tutaj nie ma sensu. Problem tkwi w tym że nie słychać ani nie czuć jak gażnik zassysa powietrze co może być przyczyną???? Proszę nie straszcie że to wina rozszczelnionego labiryntu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 O Rany Boskie, to by musiała być niezła dziura między skrzyniami korbowymi. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że nie wcisnąłeś takiego wyciętego wałka co wchodzi pomiędzy połówki pod cylindrami, kojarzysz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz21964 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Tak jak najbardziej kojarzę no i został wciśniety a przedtem dokładnie przemytyMyślałem żeby ją zapchnąć ale czy jest sens skoro nawet przez kopanie nie czuć i nie słychać zasysanego powietrza przez gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) a wstawiłeś go na silikonie? Ciekawa sprawa, może simeringa na środku nie ma, to musi być jakiś przewiew pomiędzy jedną a drugą skrzynią korbową. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz21964 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 nie sylikonu nie dawałem wchodził ciasno więc wydawało mi się że nie musi być sylikon ale może jestem w błędzie o jaki simering ci chodzi w środku? tam tylko jest w labiryncie uszczeleczka i zaś od strony sprzęgła simering i zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 No tak, szczerze mówiąc to nigdy wału na kawałki nie rozbierałem. Nie mam już pomysłów :-(Może tłoki pomieszałeś tak że nie odsłaniają okienek ssących w cylindrach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz21964 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jutro ściągnę górę przejże jeszcze raz wszystko dokładnie jeśli problem nie znajdzie się lub nie zniknie będziemy szukać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz21964 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Problem rozwiązany przyczyną okazała się nie szczelność przegrody wału!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.