Kadzio Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 HejPo ostatniej lekkiej glebie (prawdopodobnie) pojawiły się problemy z osiąganiem prędkości powyżej 200 km/h a dokładniejna 6 biegu leci 190 9 tys obrotów i dupa blada moc się kończy i nie jedzie dalejna 5 biegu o dziwo 210 km/h i zatrzymuje się na ~ 10 tys obr4 bieg pozwala na rozpędzienie maszyny do 220 km/h przy prędkości powyżej 100 km/h i wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do zera czyli silnik gaśnie świece zostały wymienione na nowe filtr powietrza jak nowy więc nie dotykałem w okolicy gaźników było trochę syfu (zaschniętego paliwa) wydech seria kolektor seria itd jeszcze jakiś czas temu normalnie te 255 km/h udawało się wyciągnąćprzyspieszenie do 160-170 km/h jak najbardziej w normie spalanie na poziomie 6 l ostatnio wpadłem na pomysł zaślepienia jednego z wlotów powietrza teraz na 6 biegu ładnie rozpędza się do 220-230 na 240 km/h muszę czekać kilka minut Założyłem nowy temat bo za bardzo nie mogę znaleść podobnych objawów Mieliście kiedyś podobne problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadzio Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 podbiję trochę temat bo się naczytałem o jakiś pieprzunych doładowaniach dynamicznych czy jak to zwą ...rurka od tego czegoś jest połączona z gażnikami i air boxem system wygląda na sprawny w chwili gdy dmuchnę w rurkę od airboxa podaje dodatkowe paliwo do gaźnikówżaden wężyk chyba nie jest rozłączony Przy tej "pompce" jest jedno wolne wejście jednak wydaje się że nigdy nic tam nie było podłączone ktoś wie jak to sprawdzić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.