Konus0 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Witam.Nabyłem niedawno GSXRa 1100, ostatniego olejaka z 1992. Suzuki generalnie jest bardzo oryginalne, nic nie było zmieniane, nic ruszane, sprowadzone w 2009 z Belgii, tutaj do tej pory miało jednego właściciela. Moim problemem jest to, że motocykl nie jeździ tak jak powinien, tzn jest za słaby. W dowodzie mam wpisaną moc 77kW, więc domyśliłem się, że mam zblokowaną wersję. Dobrałem się więc do gaźników (OMG!) i króćców. Nie znalazłem tam nic ciekawego, w króćcach zwężek nie ma, a w gaźnikach jedyne co znalazłem to zalepione (wyglądają na zalepione fabrycznie) dziurki koło iglicy. Patrząc od spodu na iglicę, po lewej i prawej stronie iglicy powinna być dziurka (albo nie, ale jest ślad), z tym że jedna z nich jest zalepiona.Nie wydaje mi się, że może być to blokada, ale może jednak? Może dwie mają być zalepione, albo dwie niezalepione? :)Jeśli to nie to, czy wie ktoś, lub ma jakiś pomysł gdzie jeszcze mogą być blokowane te sprzęty?Z góry dzięki za odpowiedzi, czekam na jakieś sugestie.Pozdrawiam, Konus0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Serwisówki w dłoń i porównujesz ustawienia gaźników skoro fizycznych blokad jako-tako nie widzisz. W numerze ramy będzie miał literę B czyli kastrowana. Np. GR71B czy nawet BB. Litera A jest dla otwartych. Potem porównujesz dane różnych rynków np. E-02 (UK) E-22, E-17 itd. Suzuki ma tak dziwne sposoby blokowania że nigdy samemu byś nie wpadł. Nie wiem jak Gixxer ale GS500E ma np. dysze główne sporo większe niż otwarta wersja ale iglice opuszczone niżej. Do tego te otworki w przepustnicy, jeden ma po jednym a drugi ma po dwa, ale już nie pamiętam który jest który. Ze 2 lata temu bawiłem się w odblokowanie GS i w sumie skończyło się na wymianie dysz na mniejsze, regulacjach iglicy i coś z tymi przepustnicami mieszałem. W Gixxerze mogą jeszcze być kołnierze nad przepustnicą które ograniczają otwarcie. Ale nie sugeruj się tym tak do końca bo one wszystkie mają, także 750, takie "fiuity" długie w pokrywkach nawet w otwartej wersji a jak to usuniesz to sprężyna nie będzie miała stabilizacji. Otwórz przepustnicę ręcznie i zobacz ile mm przysłania gardziej w max. otwarciu. Wystarczy 2-3mm i już nie będzie full mocy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konus0 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) Numer ramy zaczyna mi się na GV73B. W dowodzie 77kW. Iglice są podniesione na maxa do góry. Dziękuje za informacje, zaraz idę sprawdzić jak jest z tym otwarciem, może naprawdę coś jest z tymi kołnierzami. Przepustnice niestety nigdzie się nie blokują jak popchnie się je palcem do góry. Otwierają się całe, więc pomysł z kołnierzami odpada. Dla następnych - dowiedziałem się, że Gixxer 1100 jest blokowany TYLKO I WYŁĄCZNIE na module.Nie ma sensu szukać czego innego. Odblokowanie w serwisie 600zł, szukam tańszej alternatywy :) Edytowane 20 Czerwca 2013 przez Konus0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 i co ? i co? jak się to skończyło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.