kawa(loocash) Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witam, Ostatnio przeglądam dużo ofert i w oko wpadł mi Junak 901. Ponieważ mam już trochę doświadczenia chciałbym przerobić go na 125 (12 KM). Myślę też, żeby dać tam jakiś sportowy tłumik (np. ARROW do yamahy tzr). Jak sądzicie: opłaca się czy nie? Może macie coś w tym stylu to podzielcie się opiniami. P.S. Chciałbym dać szersze opony (o jakieś ćwierć cala z przodu i tyle samo z tyłu). Chyba skoro moc się zwiększa to mogę zadbać o przyczepność. O ile spadłby v-max (orientacyjnie wynosi 100/110 km/h)? Pozdrawiam, Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuss77 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Mam Junaka 902 50->125 i sprawuje się całkiem dobrze. Jest nastawiony raczej na moc niż na prędkość i przy 120-130kg pasażera/ów rozpędza się do 80km/h. Z tego co wiem to podawane wartości typu 14/16/20KM i prędkości V-max rzędu 110/120/130kmh/h są przesadzone i to mocno. M11 wyciąga 130km/h przy 22KM silniku 320ccm więc nie oczekujmy tego samego od motoroweru jak by nie patrzeć. Podejrzewam że po większym tuningu pare km V-max mogło by dojść ale ja się nie znam, to mój drugi 2ślad a pierwszym był romet ogar '70 o.O Bardzo fajnie się nim w każdym razie jeździ. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa(loocash) Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 80 to chyba nie, bo mój kolega junakiem 50tką jeździ 60, a mój skuter (70ccm) leci ciut ponad 80 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.