Camito Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam, niedawno kupiłem Cagive Mito 125 z 2007r. i mam kilka pytań (wiem, że dla większości bedą to pytania retoryczne ale muszę je zadać, kto pyta nie błądzi ) : 1) Do czego służy pokrętło z lewej strony baku, z napisem fuel, on i off, wiem ze dotyczy to paliwa (fuel) i opcji włącz(on) i wyłacz(off) ale nie wiem jakie jest tego przeznaczenie? 2) Gdzie znajduję sie wlew i miernik poziomu oleju w silniku, i tu jeszcze pytanie czy Waszym zdaniem lepiej robić mieszankę samemu, czy zaufać automatycznemu dozownikowi oleju? 3) Bardzo ciężko jest wbić luz, najczęściej musze wyłaczyć silnik i dopiero wtedy gładko wskakuje na luz ( nie wiem czy tak powinno się robić), czym może być spowodowane to, że tak ciężko go wbić, zaznaczam, że to nie jest kwesta mojej wprawy, czy wyczucia, bo jeździłem na innych moto i luz wchodził normalnie, prędzej czy później. 4) Świeci sie tylko jedno przednie światło mijania (lewe), drugie włącza sie jak zapale światło drogowe, pytanie czy w cagivach jest to normalne czy światła mijania(krótkie), powinny się świecić oba ? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter51 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 1) Kranik paliwa, służący do podawania paliwa z baku do gaźnika. Masz 3 pozycje: ON, OFF i RES. ON to wiadomo, otwarty, OFF zamknięty, a RES to rezerwa (pewnie coś około 3 litrów).2) Ja w NSR ufam bezproblemowo dozownikowi, to jest rzecz na tyle prosta że po prostu nie do zepsucia :). Ale jak się boisz o smarowanie, to możesz również robić samemu, tylko zachowuj dobre proporcje (20ml oleju na każdy litr paliwa). Co do samego dozownika to średnio się orientuję gdzie jest, bo nie zgłębiałem się w szczegóły mito - tyle co znajomy śmiga i widziałem/jeździłem.3) To nie jest normalne.4) W mito tak jest - jedno od świateł mijania, drugie drogowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camito Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 1) Czyli ma być cały czas ON ? 3) Czym to może byc spowodowane ? Dzięki za odpowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter51 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 ON ma być jak jedziesz, żeby było paliwo dla silnika :). Podczas postoju itd. osobiście przekręcam kranik na OFF, ale od tego jest pływak w gaźniku, żeby odcinał przepływ paliwa przy zbyt dużym poziomie. Ja mam juz takie przyzwyczajenie po dawnym simsonie, ale nie musisz koniecznie tego robić. Skrzynia z kolei to albo masz stary olej, albo już problem z biegami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camito Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Dzisiaj odkręciłem plastiki i znalazłem wlew oleju, wszystko jest dobrze tylko dno i dolne boki owiewek sa brudne od oleju, olej nie plywa jakby sie wylał tylko wygląda to jakby powoli wyciekał, to jest normalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) Przeczyść silnik rozpuszczalnikiem i obserwuj czy się poci. Co do luzu- sprzęgło do obejrzenia, miałem takie objawy w RS- tarcze były na wykończeniu. P.S Być może masz za mało oleju w skrzyni i dlatego Ci wujowo luz wchodzi. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.