JanuszK30 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) no na to nie jestem gotowy ale,,, słuchajcie to jest stary model z 1994r.Ten gaźnik jest raczej prostej konstrukcji. Czy przy tych starych też tak to trzeba robic jak piszesz wyżej?94 to stosunkowo mlody rocznik gaznikowca, i wlasciwie ma taka sama budowe jak inne gazniki tego typunie napisalem, ze to wszystko jest konieczne ale, ze czyszczenie bez tych procedur moze sie nie udac, Twoj motocykl i Twoja decyzja moze sie uda chcesz sprawdzaj ale gaznik nie lubi jak sie go rozklada i sklada zbyt wiele razy... Edytowane 30 Maja 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 dzięki za rady, zawsze się coś można dowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 powracam do tematu, wyczyściłem w ten week bardzo dokładnie gaźnik, kupiłem sobie sprężone powietrze i coś do czyszczenia i modliłem się nad tym gaźnikiem z 3 godziny, wyczyściłem wszystko na błysk jak to pokazali na tych filmikach na you tube.Nie wiedziałem że tam tyle dysz jest i innych badziewiów ;)Niestety zupełnie nic się nie zmieniło,w ogóle to ten gaźnik chyba był czyszczony niedawno przez poprzednika bo dysze czyste były.Ale.... ale.....wykryłem dwie rzeczy w środku.....W górnej komorze (tam gdzie jest ta duża sprężyna) są dwa małe nacięcia na tej dużej czarnej uszczelce co się porusza góra -dół. Myślicie że to jest powodem moich problemów? Najbardziej wkurzające jest to że gdy wczasie jazdy, wrzucam na luz obroty się zatrzymują na 2, 2.5 tysiącach i nie spadają lub dopiero po chwili spadają. Czasami spadają od razu, to zależy.... Może to przez to że ta uszczelka dziurawa?? i powietrze gdzieś tam przecieka i błądzi....I jeszcze jest chyba jedna rzecz....którą zauważyłem na schematach ale dopiero po złożeniu,.... ale muszę się upewnić jeszcze więc nie będę pisałpowracam do tematu, wyczyściłem w ten week bardzo dokładnie gaźnik, kupiłem sobie sprężone powietrze i coś do czyszczenia i modliłem się nad tym gaźnikiem z 3 godziny, wyczyściłem wszystko na błysk jak to pokazali na tych filmikach na you tube.Nie wiedziałem że tam tyle dysz jest i innych badziewiów ;)Niestety zupełnie nic się nie zmieniło,w ogóle to ten gaźnik chyba był czyszczony niedawno przez poprzednika bo dysze czyste były.Ale.... ale.....wykryłem dwie rzeczy w środku.....W górnej komorze (tam gdzie jest ta duża sprężyna) są dwa małe nacięcia na tej dużej czarnej uszczelce co się porusza góra -dół. Myślicie że to jest powodem moich problemów? Najbardziej wkurzające jest to że gdy wczasie jazdy, wrzucam na luz obroty się zatrzymują na 2, 2.5 tysiącach i nie spadają lub dopiero po chwili spadają. Czasami spadają od razu, to zależy.... Może to przez to że ta uszczelka dziurawa?? i powietrze gdzieś tam przecieka i błądzi....I jeszcze jest chyba jedna rzecz....którą zauważyłem na schematach ale dopiero po złożeniu,.... ale muszę się upewnić jeszcze więc nie będę pisałJUż mam odpowiedź na swoje pytanie na tym filmiku trzeba wymienić i koniec, tylko czy taką część można dostać w sklepie? bo tej uszczelki sie nie zdejmuje chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Same membrany da się kupić ale nie pamiętam gdzie oprócz ASO ale prościej jest poszukać z młodszych używanych gaźników. Nie wiem jaki tam siedzi, bo rocznika nie znam ale Suzuki stosowało jeden gaźnik w kilku motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manko Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jeśli wierzyć serwisówce to - MIKUNI BS34SS. MIKUNI napewno bo tak jest napisane na moim.ALe czy taki nr to nie zczytałem. Dzwoniłem właśnie i sprawdzałem kilka miejsc i są duuuuże rozbieżności co do ceny. Od 180 zł na allegro(ale to jest jakaś guma i dziadostwo podobno, tak mi opowiadał jeden gość), poprzez ok 300zł za membranę razem z walcowatą przysłoną, do podobno 700zł za nowy oryginał !!....Czekam jeszcze na odpowiedź z ridera z Krakowa. Pewnien gość mi poradził żeby kupić od niego używkę cały gaxnik za 250zł i jeżeli by się tak zdarzyło że będzie coś nie tak z membraną to można odesłać i wysyła następny gaźnik (handluje tym od dawna,zna temat i ma podobno 40 motocykli). Jest też metoda chałupnicza-kawałek cienkiej dętki i klej super glue ;), ale nie podoba mi się ta metoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Raczej łatwo dostępny gaźnior. Bierz używkę, jak nie da rady samej membrany to całość. Będzie na zaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.