WeaponsTwo Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam.To mój pierwszy post więc proszę, nie bijcie ;).Mam kilka pytań. Na gaźniku znajduje się takie coś: http://zapodaj.net/d67e17c7a87d0.jpg.html Kiedy odkręci się manetę do końca to wygląda to tak: http://zapodaj.net/fe9165aebbf1f.jpg.html Czy to jest jakaś blokada? Jeżeli tak to jak ją zdjąć? Tak po prostu odkręcić te dwie śrubki i wywalić cholerstwo w pi*du, czy wymaga to jakiegoś większego zaangażowania? Zaznaczam, że jestem TOTALNYM LAIKIEM w tych mechanicznych sprawach, więc prosiłbym o wytłumaczenie jak dla przysłowiowego debila . Podziękował PS. Szukałem, googlowałem, ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi w innych tematach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) No więc twój motocykl ma tak jak każdy dwa koła. Przednie jest z przodu a tylne z tyłu. Niektórzy śmigają na jednym kole ale wbrew pozorom wcale nie odkręcają tego drugiego. Nie rób tego i ty.Poza tym w moto jest kilka śrubek i kabelków. Ten pstryczek na zdjęciach z blokada nie ma nic wspólnego. Do swojego moto możesz wprawdzie też kupic jakiś łańcuch itp.. celem zablokowania o jakieś drzewo albo słup. Niemniej ten pstryczek to akurat jest po to żeby moto lepiej jechało a nie stało. Jak odkręcisz gaz do oporu to dzięki niemu układ zapłonowy wie że jest pałowanie na max i odpowiednio się ustawia żeby dobrze działac. Jak odkręcisz ten pstryczek to twoje moto będzie jechać jeszcze wolniej niż zwykle :laugh: Ps. Wydawało mi się że DR-ka nie jest za dużym motocyklem. Więc może to zdjęcia tylko robione dużym aparatem :huh: Edytowane 24 Maja 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...