arek73 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Witam,problem tkwi w tym ze podczas jazdy silnik przestal pracowac na 3 i4 cylindrze,siedzialem 2 dni zeby to naprawic i nie dalem rady,gazniki wyczyszczone,cewki sprawdzone,swiece nowe,zabraklo mi pomyslu co jeszcze sprawdzic,po tym wszystkim byla proba odpalenia i bylo troche lepiej bo bo palil juz na 3cylindry,sprawdzalem po temperaturze kolanek wydechowych,i okazalo sie ze 1i 2 robia sie szybko gorace,3 wolniej sie nagrzewa,a 4 jest letnie,reki nie oparzy,gdy juz troche sie bardziej rozgrzeje zaczyna silnik pracowac na 4 cylindry,ale na wolnych obrotach pufa sobie w rure co jakis czas,mam nadzieje ze nie padly ktores zawory lub rozrzad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 A regulowałeś luz zaworowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek73 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 A regulowałeś luz zaworowy ?Jeszcze nie regulowalem, tylko to juz pozostalo,bo reszta sprawdzona :dry: mysle ze bedzie po regulacji ok :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 No to powinieneś uczynić najpierw. Daj znac jakie rezultaty i nie zgiń z forum nagle ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek73 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 No to powinieneś uczynić najpierw. Daj znac jakie rezultaty i nie zgiń z forum nagle ;)OK,nie zgine :) obojetnie co z tego wyjdzie to dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek73 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 OK,nie zgine :) obojetnie co z tego wyjdzie to dam znac.Witam wszystkich,jak obiecalem ze nie zgine z forum to tak jest :) problemem w moim silniku byly zapchane gazniki na 3 i4 cylindrze,dwa razy byly wyciagane i czyszczone.Bo reszta byla sprawdzona i byla ok i diagnoza po pierwszym czyszczeniu gaznikow padla ze sa nadal zapchanie tzn.ktores kanaly zapchane.teraz jest juz ok,lalunia wrocila do dawnej formy,nawet sam mechanik powiedzial ze jak na ten rok to bardzo ladnie silnik pracuje i ma kopa po jezdzie probnej :rolleyes: Pozdrawiam i dziekuje za porady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.