Diabeł Piszczałka Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mój lanos ostatnio ma małe problemy z odpaleniem silnika. Trzeba 3-4 razy zakręcić żeby odpalił. Problem występuje zawsze na ciepłym silniku, a teraz również na zimnym. Nie potrafię konkretniej opisać tego zjawiska, najzwyczajniej silnik zapala po kilku próbach i jak wspomniałem - zawsze na ciepłym silniku, a od dzisiaj ma problem również na zimnym. Po zapaleniu silnika zarówno na benzynie i jak i LPG silnik pracuje wzorowo - nie stuka, nie puka, nie gaśnie, trzyma równo obroty na biegu jałowym, nie szarpie. Spalanie oleju - od ostatniej wymiany ok 8,000 km temu dolałem ok 200ml. Przebieg ok. 148,000 km Benzyna + LPG (sekwencja) W zeszłym roku jakieś 8.000 km temu: - Uszczelka pod głowicą (strzeliła, ale chłodziwo nie dostało się do oleju)- Nowe pierścienie na tłokach (tuż przed uszczelką brał sporo oleju, wychodziło ok 400ml na 1000km)- Nowy rozrząd i pompa wody- Nowy układ wydechowy (oprócz kolektora)- Czyszczenie i regeneracja wtrysków- Nowy olej- Nowe filtry: oleju, powietrza i paliwa- Nowe świece- Nowy akumulator Zakład, który robił to co powyżej ma bardzo dobrą markę (sam pracownik, który zajmował się moim samochodem był lata wstecz głównym mechanikiem w ASO Daewoo w Jaworznie), a więc w 100% wykluczam niekompetencję przy naprawie po uszczelce, w szczególności, że po odpaleniu chodzi idealnie, a przez ostatnie 8,000 km nie było żadnych problemów. Jakieś 2 lata temu miałem również problemy z imobiliserem i stacyjką. Mogłem wyjąć kluczyk ze stacyjki, a silnik nadal pracował, aby go zgasić trzeba było go zdusić używając hamulca. Do tego zaraz potem doszedł imobiliser, który nie pozwalał na odpalenie silnika pomimo oryginalnego kluczyka. Samochód poszedł do elektryka i usterki zostały usunięte. To co się dzieje obecnie, nie ma chyba nic wspólnego z imobiliserem, bo po włączeniu stacyjki gaśnie odpowiednia dioda, a do dzisiaj na zimnym silniku palił za pierwszym razem. Samochód z 1999r - Polski salon, jestem drugim właścicielem, w moim posiadaniu od prawie 70,000 km, z czego ok 55,000 z LPG. Jakieś sugestie w czasie kiedy oczekuję na swój termin w warsztacie (początek czerwca)? Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Diabełku :) przyczyn może być kilka, nie widząc i nie słysząc stawiałbym na pompę paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wr4502008 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 czujnik temperatury cieczy chlodzacej ktory idzie do komputeraszczelnosc kolektora ssacego sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Myślisz, że nadal ma problem z odpaleniem auta?? O ile jeszcze ma tego lanosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.