zbyszek33 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Klega mi się wykruszył z zaplanowanego wyjazdu motocyklami do Bawarii. Może nie będę musiał odwoływać jak ktoś sympatyczny i o podobnych fluidach się zgłosi. W sumie szukam na wyjazd 1 osoby z motocyklem turystycznym. Ale może mała grupa też się nada. Sam posiadam BMW R 1150 R i ktoś musiałby mieć motocykl o podobnym temperamencie, czyli raczej spokojnym. Trasa jest z Polski (Piła) do Pragi (nocleg), potem Salzburg (nocleg) - przejazddo Berchtesgaden i powrót na noc do Salzburga (nocleg), potem Garmisch Partenkirchen - zamek Neuschwanstein - Fussen (nocleg) potem do Norymbergii (nocleg) - Liberc (nocleg) - Polska i dom. Koszt paliwa, hoteli, wyżywienie, winieta, bilety do atrakcji turyst. wg moich wyliczeń 3.300 zł.Jak by co proszę o maila na adres: [email protected], z krótkim jakimś opisem (mile widziane fizis). Jeśli chodzi o mnie mam 44 lata i jestem inżynierem. Niestety z młodziakami nie jeżdżę, więc musiałby być to ktoś z mojego pokolenia. Moja żona musi zostać w domu więc lepiej aby jechał też bez żony. Będzie szybciej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bundes Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Podobną trasę robimy w maju tj.23-26 V. Cztery dni. Noclegi wszystkie w Garmisch. Zamek Linderhof, Neuschwanstein, piękne Partnachklamm, szczyt Zugspitz, w sobotę przełęcz Brennero. Z Koła do GaPa mamy 1050km i robimy to w jeden dzień. 5 moto, 8 osób. Cytuj R1-RN22.R1-RN19.R1-RN12.R1-RN09. XX.ThunderAce.ZX1000.DR650.DR600.XT600.KLR600.W16.CB400.XS400.ETZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...