Gwoździu Opublikowano 8 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2004 Witam!Pytanie jak w temacie:)motorek na 5 biegu nie idzie tak jak kiedys:( Utrzymac 100km/h na równej drodze jest niemożliwe.Czy moga to byc pierścienie? Silnik ma 10 000 od nowosci. Nie rozbierany . Smigam na 1/2-syntetyku. Wg. Książki - "niedomagania motocykli", żywotność tychże elementów to ok 5-8 tys km (ale to normy sprzed 40 lat :buttrock: )Wiem ze moge sprawdzic luz na zamkach, ale czy rozbebeszac silnik skoro nie ma pewnosci ze to pierścienie? Pomożecie ? (wiem że tak :smile2: )Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2004 w Etce fajnie się zmienia piersćienie - więc jak masz wątpliwości to się nie denerwuj i zmień je.Tylko zarazpo tem ie daj jej (MZ) w tyłek - bo sie mogą rozlecieć (wiem z autopsji - wymieniłem pierścienie, odpaliłem - szła jak marzenie - no to ja jej..... i po dołach!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 8 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2004 wyczysc tlumik moze to on muli a nie silnik i trawalosc kompletu wal,tlok cylinder to ok 40 tys a co za problem zdjac cylinder i pierscienie ??? 2 godziny roboty od momentu podejscia do moto do momnetu jego odpalenia po robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.