arturkolarz Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam Chciałbym przerobić mojego ktm-a lc4 400 SC 1999, na lc4 640. Pytam ludzi którzy mają o tym pojęcie co bym musiał zrobić? Czy dużo jest roboty z jakimiś pierdółkami, czy wystarczy wymienić tylko tłok, korbę i cylinder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 + kompletna glowica z lancuszkiem nierzadu i gaznik z dolotem - a prawdopodobnie kartery tez sa inne - prosciej szukac calego silnika od 640 - pytanie czy masz silnik w walkiem balansowym - bo jak masz bez to rama jest nieco krotsza i nie zmiscisz tam silnika z 640 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Trochę rzeczy musiał byś kupić nowych. Koszty części i uszczelek będą na tyle duże że się na pewno nie opłaca. Podejrzewam że za tyle co dołożysz to po sprzedaży tego co masz kupił byś oryginał 640 :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkolarz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.