Skocz do zawartości

Wymiana łańcuszka balansowego, KLR 650.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem łańcuszek balansowy do KLR i takie pytanie, żeby potem się z tym nie pierdzielić. Ogólnie mam tutaj z serwisówki(niestety niemieckiej i nic nie idzie zrozumieć >.<) http://www.seba-motor.pl/bal_klr.jpg Pozornie nie widzę w tym nic trudnego, ale chodzi o samo położenie tłoka podczas ustawiania balansów i łańcuszka, domniemam, że ma on być w GMP i tak jak na zdjęciu ustawiać balanse, dobrze myślę? Jeśli nie to mnie poprawcie, nie chce kilka razy rozbierać, bo mi silnik trzepocze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlok GMP, przeciwwaga walu jest wtedy na dole, przeciwwagi walkow w tej samej pozycji, na zebatkach masz kropki, lancuch w nowszych modelach jest brazowy z kilkoma srebrnymi ogniwami kore powinny zostane pokrywac z kropkami na zebatkach, nie wiem jak w starszych modelach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radze dac oryginalny lancuszek , te didy z majtek zaraz ci sie urwa i zrobia kaszane w silniku - a szczegolnie te od seba motor

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...