Dexster Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Zamówiłem łańcuszek balansowy do KLR i takie pytanie, żeby potem się z tym nie pierdzielić. Ogólnie mam tutaj z serwisówki(niestety niemieckiej i nic nie idzie zrozumieć >.<) http://www.seba-motor.pl/bal_klr.jpg Pozornie nie widzę w tym nic trudnego, ale chodzi o samo położenie tłoka podczas ustawiania balansów i łańcuszka, domniemam, że ma on być w GMP i tak jak na zdjęciu ustawiać balanse, dobrze myślę? Jeśli nie to mnie poprawcie, nie chce kilka razy rozbierać, bo mi silnik trzepocze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Tlok GMP, przeciwwaga walu jest wtedy na dole, przeciwwagi walkow w tej samej pozycji, na zebatkach masz kropki, lancuch w nowszych modelach jest brazowy z kilkoma srebrnymi ogniwami kore powinny zostane pokrywac z kropkami na zebatkach, nie wiem jak w starszych modelach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 radze dac oryginalny lancuszek , te didy z majtek zaraz ci sie urwa i zrobia kaszane w silniku - a szczegolnie te od seba motor Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.