Skocz do zawartości

suzuki gsx 750f moduł


wlodyka1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jeden zaraz po pinie tps następny na tej samej ścieżce po1dobrym jeden na środku płytki ciężko określić

http://chomikuj.pl/wlodyka1/Dokumenty/modu*c5*82,2541460924.png

czy można dodawać tu pliki jeżeli tak to prosze wyjaśnić jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaśilacz ok posiadam lecz generator? (jaki ?generator czego?można troszeczke rozwinąć)

Niestety widzę ze to nie mój stopień wtajemniczenia w sprawy elektroniczne (również i sprzętowo)

dziekuje za pomoc jeszcze zastosuje się do wskazówek i popróbuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda prosto musisz generować impuls który wyzwoli iskrę, generatory na allegro są tanie. W tedy podpinasz wszystko na pająku łącznie z cewkami i świecą i działasz. Najczęściej padają raczej kondensatory i tranzystory(tak ogólnikowo można stwierdzić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie niestety kupno następnego modułu okazało sie nietrafnym pomysłem ponieważ dzieje się identycznie jak z poprzednimi czyli zero reakcji jedynie lekki impuls po puszczeniu rozrusznika nadal nie rozwiązałem problemu nie mam ruwnież pojęcia czy były uszkodzone czy ja je uszkodziłem z tego co piszecie to raczej nie ?

Czy inne cewki zapłonowe dokładniej z gpz 600 mogą uszkadzać moduł zapłonowy ???? czy takie coś jest możliwe ???

Proszę o odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduły sprawdzone na sprawnej maszynie dokładniej 2 pierwsze z 3 nie mam już możliwości (właściciel wyjechał do niemiec)

Obydwa uszkodzone ten 3 ???? na 99% też identyczne reakcje dokładnie bez różnicy.

Odpowiadając na pytanie na cewki dochodzi równowartość akumlatora czyli 12,43v na drugim pinie idącym od komputera pustka jedynie impuls (-) po puszczeniu rozrusznikanie mam pojecia jakiej wartosci chyba o to pytasz.

przy 2 module podstawiłem w 100%sprawny impulsator bez zmian

Co do sygnałów potrzebnych do odpalenia motoru to co poza impulsatorem,minusem ze stacyjki,minusem ogólnym,plusem (+12v) i podpięciem cewek zapłonowych

NIE POTRZEBNY JEST:

-neutral (czyli do komputera doprowadzony sygnał 2,3 biegu )

-czujnik przepustnicy (suży do sterowania zapłonem na wyższych obrotach)

brak podłączonej przepustnicy raczej nie może uszkodzić modułu ?

TAKA BANALNA INSTALACJA PRZYSPARZA MI TAK OGROMNEGO PROBLEMU

CO ROBIĘ NIE TAK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie przeróbki otóż kolega posiada moduł do bandity 600 rocznik 2002-2005 instalacje też znajdzie musi go tylko sprawdzić na sprawnym motorze który posiada jak sądzicie czy zmieni się charakterystyka silnika czy bedzie to normalnie pracowało silnik bodajże identyczny jedyna różnica to pojemność impulsator taki sam palec zapłonowy taki sam z wizualnych różnic to ze posiada 1 kostke ale w jakiejś wersji gsxf też miał instalacje na jedną kostkę na module co wy na to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...