caferacer Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 WitamMam 2 pytania, czy wszystkie filtry oleju typu spin on wkrecane bocznie(poziomo) posiadaja zawór przeciwzwrotny, i czy wszystkie filtry bez znaczenia juz jak sa wkrecane , posiadaja zawor przelewowy?Jeszcze jedno pytanie czy niewielka roznica w długosci filtra wplywa jakos na przeplyw oleju przez filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 w ogóle nie zrozumiałem tego pytania, zawór zwrotny? przelewowy? w filtrze?A jeśli chodzi o wymiar to nic nie powinno się dziać, ale napisz dla pewności z jakiego filtra chcesz przejść na jaki? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Zawor przelewowy jest po to, zeby w przypadku zbyt duzego zanieczyszczenia filtra lub zbyt gestego-zimnego olejuZwiększyc przepustowosc filtra, przepuszcza wtedy nie przefiltrowany olej, zawor przeciwzwrotny jest w filtrze po do zeby olej nie sciekal spowrotemDo miski i zeby szybciej dotarl tam gdzietrzeba, najbardziej interesuje mnie zawor przelewowy, w filtrach jest on otwierany przez cisnienie oleju, ten zawor jest na sprezynie, dlatego mam pytanie czy moge zalożyc np hiflo hf147, czy jest taka mozliwosc ze ten filtr bedzie mial slabsza sprezyne zaworu przelewowego i bedzie mi przepuszczal nieprzefiltrowany olej? Drugie pytanie czy jego wielkosc ma znacznie jest o 40% mniejszy od orginalu. W cb750 starszy dohc 1981 mam zawor w srubie obudowy filtra Edytowane 14 Lutego 2013 przez caferacer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Zawór jak to nazwałeś "przelewowy" to zwykle element magistrali olejowej silnika, a nie filtra jako takiego. Prawde powiedziawszy jakoś nie kojarzę bym kiedykolwiek taki zawór widział w filtrze. Zawór zwrotny w filtrze wystepuje wówczas gdy przewidział to producent silnika w specyfikacji filtra dedykowanego do jednostki. Nie można tego uogulniać. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 http://www.ebay.com/itm/Honda-CB400F-CB500-CB750-Oil-Filter-Bolt-17mm-Head-NEW-300-CB-400F-500-750-/300826952252?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item460aaf023cW środku jest zawor przelewowy, jest to śruba do mocowania obudowy filtra oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Czyli zawór nie jest w filtrze Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Jest w śrubie ktora mocuje obudowę filtra i przechodzi przez filtr, w filtrach wkrecanych znajduje się na dnie filtra, i teraz jeśli pozbede sie oryginalnego filtra, obudowy i wkładu, to bede musial zamontować filtr o takiej samej przepustowosci i z zaworem ktory otwiera sie podtakim samym ciśnieniem oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Najpierw napisz co kombinujesz dokładnie Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Chce pozbyc sie oryginalnego filtra oleju, czyli śruby z zaworem, obudowy i wkładu, i założyć normalny wkrecany filtr oleju,Z takiegohttp://www.cmsnl.com/honda-cb750-four-k5-usa_model483/partslist/E++14.html Na takihttp://www.vintagecb750.com/products/4/engine/74/oil-filters-o-rings-drain-plugs-lubrication Chce zalożyć filtr o takiej samej przepustowosci, i chce miec pewnosc, czy potrzebny mi filtr z zaworem przelewowym, niechce zalozyc filtra o mniejszej przepustowosci lub z zaworem ktory przy cisnieniu oleju jakie bede mial bedzie mi przepuszczal nieprzefiltrowany olej. Nowe tłoki pierscienie panewki lancusze sprzeglowy, 2xrozrzadu, napinacze 3szt, wszystko nowe dlatego nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 no to musisz kupić filtr taki jaki jest w drugim linku- dedykowany do modelu, normalne spin on np HF nie mają w środku spręzynki, czy jakiegokolwiek zaworu. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) a po co ci taki wkręcany? i tak zdaje sie jest w niewidocznym miejscu. taka wkładka filtra jest na pewno tańsza niż każda puszka. nie widziałem przy filtrach nigdy informacji o ciśnieniu przy którym zawór puszcza no to musisz kupić filtr taki jaki jest w drugim linku- dedykowany do modelu, normalne spin on np HF nie mają w środku spręzynki, czy jakiegokolwiek zaworu. mają spręzynki i mają zawory przeciwzwrotne. wszystko zależy od motocykla do którego są dedykowane. na szybkensa tylko znalazłem http://www.cycletreads.co.nz/images/products/21.5978.jpg po za tym spężyna może być pod postacią blaszki sprężynującej Edytowane 14 Lutego 2013 przez doomi Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 No wlasnie jest widoczny:) oryginalnie nie było problemu, ale teraz mam zalożone upside down, z tyłu banan, kola 17 szprychowane, i jak zalozylem wydech 4w1 to zostało mi kilka cm prześwitu (2 kolanka na gorze 2 poniżej ) wiec zrobilem 4w2w1 , przeswit ok ale znowu filtr nie pasuje, a i wizualnie też mi sie nie podoba filtr, jak nic nie wymyslimy z filtrem to bede musial poprostu wysunać 2 srodkowe kolanka do przodu;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.