Maciek525 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam, Mam na imię Maciek i od niedawna posiadam exc 500 six-days model 2013.Może ktoś z Was ma dosiadczenia z mapami zapłonu w exc modelach 2012/2013?W moim odczuciu w moim egzeplarzu przełączanie map nie powoduje lub prawie nie powoduje różnicy w oddawaniu mocy pomiędzy mapami. Na każdej jest tak samo wściekły :DJeżdziłem też ostatnio SMC690R i tam różnica była kolosalna - mapa soft to był naprawdę soft :).Prawdę mówiąc liczyłem na to, że exc też te różnice będą zdecydowanie większe, co pozwoli na większe "wykastrowanie" exc w terenie w razie potrzeby. Teoretycznie modo było odblokowywane i rozumiem, że po tym nie trzeba wgrywać żadnych innych map po założeniu map switch-a? Może wiecie czy można wgrywać jakieś customowe mapy do exc model 2012/2013? z góry dziękuję za odpowiedź Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam, Mam na imię Maciek i od niedawna posiadam exc 500 six-days model 2013.Może ktoś z Was ma dosiadczenia z mapami zapłonu w exc modelach 2012/2013?W moim odczuciu w moim egzeplarzu przełączanie map nie powoduje lub prawie nie powoduje różnicy w oddawaniu mocy pomiędzy mapami. Na każdej jest tak samo wściekły :DJeżdziłem też ostatnio SMC690R i tam różnica była kolosalna - mapa soft to był naprawdę soft :).Prawdę mówiąc liczyłem na to, że exc też te różnice będą zdecydowanie większe, co pozwoli na większe "wykastrowanie" exc w terenie w razie potrzeby. Teoretycznie modo było odblokowywane i rozumiem, że po tym nie trzeba wgrywać żadnych innych map po założeniu map switch-a? Może wiecie czy można wgrywać jakieś customowe mapy do exc model 2012/2013? z góry dziękuję za odpowiedź MaciekRóżnica między mapami już wgranymi jest subtelna i wyczuwalna głównie w bardzo ciężkim i śliskim terenie. Osoba nie czująca jeszcze motocykla nie zauważy praktycznie żadnej różnicy. Na kierownicy masz przełącznik między dwiema mapami 1 i 2 nie pamiętam już która jest standard a która soft. Poza tym pod siedzeniem masz przełącznik od 0 do 9, i bodajże trzy lub cztery mapy są wgrane a reszta jest pusta i gotowa pod customowe ustawienia. Poczytaj instrukcję, tam jest opisana zasada działania tych map i mixów jakie można robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek525 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Różnica między mapami już wgranymi jest subtelna i wyczuwalna głównie w bardzo ciężkim i śliskim terenie. Osoba nie czująca jeszcze motocykla nie zauważy praktycznie żadnej różnicy. Na kierownicy masz przełącznik między dwiema mapami 1 i 2 nie pamiętam już która jest standard a która soft. Poza tym pod siedzeniem masz przełącznik od 0 do 9, i bodajże trzy lub cztery mapy są wgrane a reszta jest pusta i gotowa pod customowe ustawienia. Poczytaj instrukcję, tam jest opisana zasada działania tych map i mixów jakie można robić. Dzięki za odpowiedź!W modelu 2013 o dziwo nie miałem map switcha w pakiecie (w 2012 6days ponoć były) - stąd brak w instrukcji info na ten temat. Przełącznik dokupiłem i do niego dołączony jest ogólny opis. Zasadę działania znam - I na kierownicy to zawsze standard a II to to co jest ustawione pod siedzeniem (soft lub hard). Prawdę mówiąc gdybym wiedział, że te różnice będą tak subtelne to bym sobie tyłka i portfela tym przełącznikiem nie zawracał :) Spodziewałem się różnicy podobnej jak w SMCR a tu nic z tego.Znalazłem info i mapy do własnego wgrywania ale jedynie do 350 a do 500 nie mogę znaleźć niestety żadnej informacji na ten temat. Edytowane 8 Stycznia 2013 przez Maciek525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Ktm od dawna daję możliwość wyboru pomiędzy dwoma mapami, pod zbiornikiem jest magiczny kabelek do którego podpina się bardzo tani przełącznik(ponad 200zł) lub poprostu rozpina się go i wtedy jest mapa soft. Testowałem to ustrojstwo w różnych modelach i najbardziej wyczuwalna różnica jest w dwusuwach jednak nawet tu nie rzuca na kolana. Testując to na prostej suchej szutrowej drodze nie czułem kompletnie nic. Dopiero w ciężkim technicznym i śliskim terenie czuć różnicę, a polega ona poprostu na tym że motocykl ciut słabszy(z tego co rozkminiałem to punkt zapłonu się przestawia) później traci przyczepność. W modelach na wtrysku są to już prawdziwe mapy paliwowe i myślałem że to już będzie robiło robotę jednak różnica dalej jest subtelna, trzeba napisać swoją mapę pod swoje upodobania i może wtedy... Edytowane 8 Stycznia 2013 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek525 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Ktm od dawna daję możliwość wyboru pomiędzy dwoma mapami, pod zbiornikiem jest magiczny kabelek do którego podpina się bardzo tani przełącznik(ponad 200zł) lub poprostu rozpina się go i wtedy jest mapa soft. Testowałem to ustrojstwo w różnych modelach i najbardziej wyczuwalna różnica jest w dwusuwach jednak nawet tu nie rzuca na kolana. Testując to na prostej suchej szutrowej drodze nie czułem kompletnie nic. Dopiero w ciężkim technicznym i śliskim terenie czuć różnicę, a polega ona poprostu na tym że motocykl ciut słabszy(z tego co rozkminiałem to punkt zapłonu się przestawia) później traci przyczepność. W modelach na wtrysku są to już prawdziwe mapy paliwowe i myślałem że to już będzie robiło robotę jednak różnica dalej jest subtelna, trzeba napisać swoją mapę pod swoje upodobania i może wtedy... Bardzo tani też jest KTM ECU User Setting Tool (mając to cuś można by się pobawić samemu) - ca 2000 zł :D .... to jest złodziejstwo bo inaczej tego się nie da nazwać....przecież to prosta elektronika warta pewnie 5 euro w Chinach. Edytowane 9 Stycznia 2013 przez Maciek525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 ale ma napis KTM i za napis placisz 500 ojro :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.