_bollo_ Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Mam rozumiec ze czesci do Hyosunga moze szukac rowniez pod szyldem suzuki ? :) Uważaj, bo wydaje mi się, że Cię koledzy w błąd wprowadzą. Do hyosunga gt650 żądna część silnikowa nie pasuje od podobno bliźniaczego sv650 (zawsze są różnice rzędu 0.2-2mm) np na koku tłoka. To samo się tyczy tego małego enduro Hyosunga - niby silnik od bodajże dr125, ale też prawie rzadna część nie jest bliźniacza - w związku ztym dlaczego w 250 miało by być inaczej? Ale nie jestem tego na 100%pewien - także musisz to dokładnie sprawdzić. Inne 250? Może zipp tracker? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomciog Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) Tak myślę, że cudów nie ma - mój Romet Division 249 o pojemności 223 cm ma raptem 16,3 KM, gdzie japońce przy podobnej pojemności ok 30KM (moja pełnoletnia Virago 250 ma 21KM). A skoro moc większa to i cudów nie oczekuj - spalanie też pójdzie w górę. Suza TL1000S stunningowana ma z litra ok 160 KM(98rok)a żre ok 10/100. Więc sumraycznie temat - rzeka.Aha zarówno Romek jak i Virówka żrą podobnie - ok 3l, na korzyść Romka. Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez Tomciog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Nie porównuj do tego Rometa, bo krzywdzisz Hyosunga ;-). Moja Żona jeździ Cometką tylko 125, na większych dyszach, na mieście mieści się w 3,8 litra. poszukaj sobie, bo można sciągnąć serwisówkę do GT125/250 (to to samo, różni się silnikiem, przód zawieszeniem i lapmą przednią) masz tam dane fabryczne podane i one, jak zauważyłęm, pokrywają się z rzeczywistością o dziwo.Co do części od Suzuki to może klamki pasują i kiera od GSF, na tym się kończy, np rama wymiarami jest kopią GS 500, ale niestety jest jej lustrzanym odbiciem (odciąg odkręcany do wyjęcia silnika, jest z drugiej strony). Ale nie ma problemu, można ściągnąć części i nie kosztują dużo fabryczne. Czas ewentualnie może dobijać, bo przy mniej eksplowtacyjnych jest około 14 dni. Eksplowatacyjne (klocki, napęd, filtry, klamki, simery do zawiasów itp, itd) Larsson się kłania i wszystko jest i kosztuje grosze.Moterek wykonany w miarę przyzwoicie, lepiej niż chinole nawet wypasy typu Romet czy almotowy Junak, ale jednocześnie z półkę niżej niż japonia. Jeździ się tym świetnie i ma jedną bardzo dużą zaletę mianowicie gabaryt. Moja kobita ma omal 170, ja mam 192 i mi i jej się siedzi bardzo wygodnie, a jednocześnie ja na tym nie wyglądam jak na taborecie ;-). O dziwo nawet w 2 osoby jedzie ponad stówę delikatnie, jak na 125 i 15 koni to naprawdę nieźle. Myślałęm żeby pozyskać silnik od 250, bo to już by dawało radę bardzo dobrze, w końcu 2x więcej mocy. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.