Stigy Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 (edytowane) Witajcie. Zakładam nowy temat gdyż sprawa dotyczy nowego problemu z którym się spotkałem rozważając wiele bolączek w moim motocyklu, mianowicie układu tłok-cylinder.Od dłuższego czasu borykam się z problemem nie wkręcania się na obroty (max 10 000 rpm) Dłuższe rozważania można znaleźć w tym temacie:http://forum.motocyk...95/page__st__60 Problem dotyczy pierścieni. Okazało się że na tłok Wossnera założone zostały nie tak jak producent zaleca czyli oznaczeniami do dołu. Pierścienie mają przekrój płaski ( Z obydwu stron identyczny). Dalej wklejam mój post z tematu powyżej. Mam nadzieję że ktoś da mi jakąś radę na ten temat. . Cylinder zdjęty. Sama powierzchnia cylindra jest w dobrym stanie. Zdjąłem jednak pierścienie i okazało się że są założone oznaczeniami w dół. Są identyczne jak te których zdjęcia wstawiłem. Symetryczne. Z tej tabeli: http://www.mar-mot.p...ath=110_106_136 to ta pierwsza pozycja (prostokątny). Nie wiem więc czy to że są założone w drugą stronę ma znaczenie. (może powinienem założyć osobny temat co do tego). Ponadto mam zdjęcia tłoka. Są na nim rysy (co wstępnie mnie zdziwiło) Jednak należy pamiętać że to łok kryty teflonem i nie są to jakieś wielkie wyrwy tylko starta powłoka teflonowa.Zdjęcia: http://imageshack.us...y8_iyabPmd3W06g Co o tym myślicie ? Co robić ? Edytowane 15 Grudnia 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.