norban997 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam jestem w trakcie przebudowy r1 i mam kilka nurtujacych mnie pytan.Po pierwsze silnik, narazie podnioslem iglice na maxa do gory+KN+koncowka leo jeszcze niebylo synchronizacji. Macie jeszcze jakies pomysly co mozna zrobic zeby moto lepiej smigalo? Pozatym jezeli chodzi o modyfikacje to zalozylem amor skretu hyperpro, stalowy oplot, tylni amor MUPO, owiewki torowe, stalaz pod zegary, crashpady i zastanawiam sie nad zmiana pompy przedniego hamulca. Widzialem w kilku torowkach motyw ze waz od odmy jest wsadzony do malej puszki, co ma na celu ten zabieg i ogolnie czy macie dla mnie jakies rady?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 (edytowane) R1/R6 zawsze miały zajebisty hebel (zarówno pompa i zaciski, właściwie to te elementy niezbyt mocno się zmieniają na przestrzeni lat), ja bym już zostawił w spokoju (zwłaszcza, że masz już oplot).Ogarnąłeś tylni zawias to pora na przód - pełny serwis, czyszczenie, nowa oliwa. Możliwe, że sprężyny już są w marnym stanie (poza tym seria słabo się nadaje na tor - jest progresywna i do tego miękka) więc wymiana - to nie tak wielkie koszty. Jak już wymiana to na coś dobrego - liniowe sprężyny dobrane pod Twoją masę.Przełożenia - myślę, że -1 zębów z przodu to wyjściowa modyfikacja, a ile zębów dołożysz z tyłu to już indywidualnie i w zależności od torów po których będzie latał.Krótki rollgaz - wyśmienita sprawa, warto włożyć w to kasę. P.S. RN04 wykur...sty Erłan :lalag: Edytowane 2 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.