na koło Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Chodzi mi o to, że 50km/h to jedzie 60letni rencista keewayem i nie robi to na nim wrażenia i, że będziesz raczej korzystał z tego co motocykl oferuję. Poza tym nie wyobrażam sobie jazdy np. drogą ekspresową 60km/h i to na ścigaczu hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karen Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Do jakiej jazdy? Zwykłej :P W teren nią raczej nie wjedziesz :P Pobujasz się po asfalcie i jemu podobnym, bez specjalnego kopa. No, ale nogami się nie będziesz musiał odpychać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) No tylko po asfalcie, bo piaskowych dróg to u mnie nawet nie ma za dużo :) Wiadomo, że na początku nie będę dawał gazu na maxa żeby się nie rozbić na pierwszym drzewie, najpierw chcę się nauczyć jeździć :) A zainteresowałem się cbrka bo dobre ma opinie w internecie, nie chce kupić takiego motorka żebym bo 10km musiał wymieniać części :D Edytowane 19 Listopada 2012 przez mirage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Uwierz mi, odwiniesz manete, że się linka gazu mało nie urwie a i tak te cbr nawet nowicjusza chyba mocą nie porwie za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 No 120 można pocisnąć, a dla mnie to 80km i tak jest dużo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 spoko szybko przywykniesz do predkosci i za tydzien powiesz ze mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 oj nie wiem, chcę jeszcze trochę pożyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 dobra, poczytaj sobie na googlach, masa treści. http://www.google.pl/#hl=pl&tbo=d&output=search&sclient=psy-ab&q=jakie+moto+125&oq=jakie+moto+125&gs_l=hp.3..0.1141.3109.0.3287.14.13.0.1.1.1.468.3751.0j2j6j2j3.13.0...0.0...1c.1.w3Ltfdlx66I&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=48fbd957c1cba238&bpcl=38625945&biw=1366&bih=6223 sekundy i masz na godziny czytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) Czytałem już trochę :) Najwięcej polecają:Cagiva Mito- nie podoba mi się, ohydne światła z przodu jak u chińczyka i dużo pali + + problem z dostępnością częściHonda nsr 125-mocniejsza od cbrki, ale pali dużoHonda cbr 125 mniej polecają-mało pali, mniejsza moc i prędkośćAprilia rs 125- starsze modele wyglądają jak cyklopy z tym jednym światłem na środku :D A nowsze modele już są po za zasięgiem mojego portfela :) + problem z dostępnością części Za 2 lata też będę jeździł do innej szkoły więc trasa będzie codziennie 2x 35km i dlatego skusiłbym się na cbr bo mało pali=będe mniej płacił. 4t mało pali, i jest tani w utrzymaniu, a dla mnie to ważne bo jak będę dojeżdżał to nie chcę codziennie lać za 50zł :P Gdybym kupił cbr to dostępne mam roczniki 2005-2010 w kwocie +- 4tyś, a inne to 1999-2002 czyli stare i z dużym przebiegiem między 17-22tyśkm, cbrki są z przebiegiem 7tyś czyli też mniej. Tyle motorów fajnych, a ja mogę wybrać jeden :) Ale chyba jednak to będzie cbr 125 z 2008r :) Na mocy mi aż tak bardzo nie zależy, za to małe spalanie będzie ważne :) edi. i też dużo osób na innych forach pisze opinie" nsr lepsza bo poleci 180 na prostej" a na moje to prędkość nie jest głównym parametrem którym należy się kierować wybierając motor. Bezawaryjność i dostępność części + spalanie mnie najbardziej interesuje. Edytowane 19 Listopada 2012 przez mirage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Za dwa lata to będziesz jeździł czym innym ;) .Problemy z częsciami do włochów były ale kilka lat temu teraz sądze, że nie ma problemów z dostępnością. Co do spalania to myślę, że dwusów przy ekonomicznej jeździe zamknie się bez problemu w 5-6l/100. 180 Hondy NSR to też raczej mit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 A jak wygląda rejestracja? Pojemność się zgadza bo 125, ale moc? 30km ma nsr a na a1 może być do 15km czyli 2 razy za dużo :D Ale słyszałem, że można się "dogadać" żeby zrobić odpowiedni wpis. A czy są jakieś rażące różnice w cbr i nsr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamal068 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Dwusów przy ekonomicznej jeździe zmieści się nawet w 4 litrach ... To prawda, trochę będziesz komicznie wyglądał na 125 ccm, no ale cóż. Honda NSR wyciagnie gdzieś max do 170 km/h z lekkiej górki, no ale też trochę spali, zaś CBR też jest fajna + mało pali. Ale z klasy 125 - tek to najszybsza jest ta cała Cagiva Mito, bo dojdzie nawet do 200, ale zeżre nawet i 10 litrów + jest chyba największa. trochę ciężko doradzić, bo trochę wysoki jesteś. Jeżeli mieszkasz na wsi, to pier**l to i kup sb jakąs 250 cmm, albo słabszą 500 :biggrin: Cytuj _______________________________Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Niestety nie mieszkam na wsi :) Za dużo mleka piłem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Dwusów przy ekonomicznej jeździe zmieści się nawet w 4 litrach ... To prawda, trochę będziesz komicznie wyglądał na 125 ccm, no ale cóż. Honda NSR wyciagnie gdzieś max do 170 km/h z lekkiej górki, no ale też trochę spali, zaś CBR też jest fajna + mało pali. Ale z klasy 125 - tek to najszybsza jest ta cała Cagiva Mito, bo dojdzie nawet do 200, ale zeżre nawet i 10 litrów + jest chyba największa. trochę ciężko doradzić, bo trochę wysoki jesteś. Jeżeli mieszkasz na wsi, to pier**l to i kup sb jakąs 250 cmm, albo słabszą 500 :biggrin:to mu doradziles. moze pomysl nad varadero chociaz za 4 kafle to modele jeszcze na gazniku i w roznym stanie moga sie trafic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 http://allegro.pl/honda-cbr-125-okazja-rs-yzf-nsr-wtrysk-2008-i2774143091.html tu jest taka na wtrysku, tylko uszkodzona, nie wiem na ile uszkodzona, bo gościu pisze, że tylko lampy( a rejestracja też zniszczona) nie ma i wydech trześniety i nie wiem czy nie jest bardziej uszkodzona niż on to opisuje :| Warto byłoby ją kupić, założyć lampę i zrobić wydech? A co to jest VAT Marża? Oznacza to że jest sprowadzona zza granicy? Podobno rejestracja sprowadzonej bryki kosztuje 500-750zł :O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.