novy Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Moja negatywna passa z MZ zaczęła sie jak wracałem ze zlotu w lublinie. W pewnym momencie mz stracila moc Ustalilem przyczyne - zerwany gwint na szpilce od cylindra- rozszczelnienie. Po jakims czasie, kiedy wreszczie skonczyla mi sia nauka kupilem szpilki, wymienilem. Odpalam dalej kupa z ramy, przez gaznik wydobywaly sie spaliny tak jakby cos sie mz poje**lo Rozkrecilem, zauwazylem ze straszny blad popelnilem - odwrotnie zalozony tlok. Dzis przelozylem go tak jak powinien byc, cylinder nie porysowany tlok dobry pierscienie tez niby powinno wszystko dzialac kopie odpalam a to to samo tylko troszke mniej ale tez powietrze z ramy wyskakuje a z cylindra unosi sie dymek. Nie mam juz pojecia co to moze byc? Tak mysle o zaplonie? JAk wy typujecie? na co zwrócic uwagę? czyzby konieczny byl szlif i zmiana tloka? Mialem jechac mz w bieszczady ale niestety... zamiast mz jade 126p :/ to nie tak mialo byc :P Pomozcie. Pozdrawiam Ps moja dluga nieobecnos na forum byla spowodowana sesja, studiami, masa obowiazkow, teraz tez niedlugo znikne gdyz 14 wyjezdzam do Reichu Takze moderatorzy nie kasujcie mi konta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.