Skocz do zawartości

[S] Honda VFR 800 Vtec 2003r - Krotoszyn - Kufry - TANIO !


dragoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Potrzeby życiowe chwilowo wykluczają mnie z motocyklizmu i zmuszony jestem sprzedać motocykl, choć nie chcę...

 

IMG_3942.jpg

 

Honda VFR 800 V-tec

Rok produkcji:

2003

Data rejestracji:

09/2003

Przegląd:

07/2013

Ubezpieczenie:

03/2013

Przebieg w km:

48 670 km

Moc:

79 kW / 107 KM

Pojemność skokowa:

781 cm³

Rodzaj paliwa:

benzyna

Kolor:

czerwony

Rodzaj napędu:

Łańcuch

Kraj pochodzenia:

Francja

Kraj aktualnej rejestracji:

Polska

VIN - numer ident. pojazdu :

JH2RC46B43M500553

 

 

Na sprzedaż Honda VFR800 Vtec - która jest ze mną niemal od 4 lat. Z wielkim żalem muszę sprzedać motocykl - gdyż życie postawiło przede mną nowe - większe wydatki. Motocykl zadbany i doinwestowany. Przez większość czasu użytkowany prze ze mnie i moją żonę. Zwiedził dwukrotnie polskie morze oraz góry. Był z nami również za granicą, oraz towarzyszył nam podczas wspólnych wypadów ze znajomymi.

 

"Vitkiem" zrobiliśmy w sumie 16 500km. Zawsze bezawaryjnie. Ostatni - wakacyjny wyjazd do Niemiec pociągnął za sobą wymianę tylnej opony (Michelin Pilot Road 2 ), na której do zrobiienia jest spokojnie 10tys km.

Przednia opona wymieniona w zeszłym roku na nowego Michelin Pilot Road 2 - na którym można zrobić jeszcze minimum 10tys km.

Przednie klocki wymienione jakieś 5tys km temu na nowe.

W lipcu wymieniony olej z filtrem (Motul 5100)

Również w lipcu V-tec dostał nowy żelowy akumulator - od tego czasu zrobione 2tys km.

Napęd wytrzyma spokojnie jeszcze jeden sezon.

 

Z dodatków:

- W 2009r zamontowałem pod siedzeniem gniazdo zapalniczki (do podłączenia GPS)

- W 2010r - zamontowane stelaże pod kufry Givi/Kappa oraz komplet kufrów (2xkappa k33 oraz givi E450 Simply II)

- Akcesoryjny Hugger/tylne nadkole w kolorze nadwozia

 

 

W planach była nowa kanapa oraz wyższa szyba turystyczna niestety sytuacja życiowa wykluczyła mnie chwilowo z "motocykllizmu" i z bólem serca muszę sprzedać moją ukochaną (mowa o motocyklu :D )

 

V'ka odpala w każdych warunkach. Dla zainteresowanych, jadących z daleka a nie chcących naciąć się na jakąś "niespodziankę" mogę nagrać film, jak motocykl odpala, jak pracuje na zimnym silniku itd.

 

Ręczę swoją głową, nogą, ręką i nawet nerką, że kto kupi ten motocykl pokocha go tak jak ja. Do dziś nie znalazłem sprzęta, który mógłby ewentualnie zastąpić VFR'kę i pewnie dlatego jest ze mną już 4 rok. Wygodnie, komfortowo dla dwójki pasażerów, z zacięciem sportowym i ewidentnie turystycznym. Moto IDEALNE :)

Silnik V4 z systemem V-tec (zmienne fazy rozrządu) - który powoduje, że motocykl powyżej 6800RPM zamienia się w potwora.

Do tego system Dual CBS( Combined Brake System)- pozwala nam wykluczyć całkowicie używanie nogi do hamowania, ponieważ motocykl sam proporcjonalnie mocno hamuje tyłem kiedy wciskamy przedni hamulec.

 

Realnie najmniejsze spalanie jakie udało mi się odzyskać z pełnym załadunkiem (tj. żona, 3 pełne kufry, tankbag oraz ja) to 5,5l/100km. Jednak równie dobrze mogłoby to być 8-10l - wszystko zależy od stylu jazdy i od tego jak często przekraczamy 6800RPM.

 

Nie mogę napisać, że motocykl jest idealny - bo to przecież nie nowa maszyna. Nie będę również nikomu wciskał, że motocykl jest bezwypadkowy. Bo choć na pewno nie była to duża przygoda, to jednak set kierowcy, lewa kierownica (lekko zgięta) była do wymiany. Niemal każdy sprowadzony motocykl z zagranicy miał mniejszą lub większą przygodę - i nie ma co się łudzić, że było inaczej. Do wglądu zdjęcia - w jakim stanie był motocykl kiedy go kupowałem.

Z racji eksploatacji jest oczywiście kilka rzeczy, które rzutują poniekąd na wygląd motocykla. Najbardziej istotna to lekka wgniotka na baku(od kierownicy), zaimpregnowana - nie malowana (kompletnie mi to nie przeszkadzało). Kolejne rzeczy to niewielkie otarcia na lewej owiewce, które widać na zdjęciach, lekko pęknięty przedni błotnik przy mocowaniu do lagi. Oraz lekko zadrapany zadupek z prawej strony od przewożonych bagaży i siatki.

 

Po za tym motocykl prezentuje się świetnie i tak jak pisałem, ręczę za niego głową, bo bezawaryjnie woził mnie i żonę przez ostatnie kilkanaście tysięcy kilometrów.

 

Zdecydowanie NIE CHCĘ go sprzedawać, ale musze... :( Mam nadzieje, że trafi w dobre ręce, bo kiedy ogarnę moją aktualną sytuację, zadzwonię do tej osoby i zapytam czy nie chce sprzedać VFR'ki ;)

 

Cena: 13 800zł - jest to kwota ze stelażami, jednak bez kufrów.

Kufry mogę dorzucić za dopłatą 1100zł

 

Zainteresowanych proszę o kontakt pod nr tel 668 011 141.

Jarek

 

Ogłoszenie

http://otomoto.pl/sh...31877&preview=1

 

Pełna galeria zdjęć w dużo lepszej jakości niż na otomoto.

https://picasaweb.go...767211314968066

 

 

IMG_3946.jpg

IMG_3949.jpg

IMG_3961.jpg

IMG_3975.jpg

IMG_4006.jpg

IMG_4011.jpg

IMG_4013.jpg

IMG_4014.jpg

IMG_4017.jpg

 

Jarek

Edytowane przez dragoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...