SterylY Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Odgrzebuje temat bo mam pytanie-czy jest jakis zamiennik regulatora napiecia do 125-ki. Dedykowane sa drogie - moze jakiś chinczyk podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SterylY Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Czy ktoś wie jakie są max obroty Rebelki 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castaway12 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Cześć. Mam pytanie do was. Czy ktoś próbował może przerobić lub wymienić na inne siedzisko z Rebelce ? A może miały one różne wersje siedzisk ? Na swojej siedzę za blisko kierownicy przez co jest trochę nie wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easyjerzy Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Też chodzi mi yo po głowie :-) Chciałbym włożyć kanapę, w której siedzisko kiedowcy i pasażera były by połączone. Wiecie może z jakiego modelu mocowania by podeszły? Druga zmiana którą planuje to wymiana kierrownycy na bardziej prostą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma2cv Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Witam mam mały problem ze zbiornikiem paliwa mianowicie po zdjęciu zbiornika jest pod spodem wężyk przelewowy gdzie on ma być wpięty bo u mnie leżał sobie luźno a na końcu jest trójnik jeden wlot gruby drugi średnia taka ja wężyka przelewowego .Czy czegoś tam jeszcze brakuje.? Proszę o pomoc :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SterylY Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Hey. To jest odpowietrznik zbiornika. Ja też mam taki trójnik który sobie luźno wisi. Zdaje się że w wersji 250 cm3 jest poprowadzenie do filtra powietrza (jest inna puszka z dwoma filtrami - nie wiem po co, tak jest na schemacie). A przy zbiorniku jest wpiety tu To zdjęcie od przodu. Mam nadzieję że widać - tak mniej więcej w połowie zbirnika Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Tak przy okazji zobaczyłem co jest pod spodem chyba trzeba trochę pomalować Edytowane 22 Marca 2017 przez SterylY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek GD Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Dzieki za info - będę badał spawę, czy idzie tyle samo - mam już nawet plan - jak dojdę dam znać. pozdro Mam niemiecki dokument (w PDF) w sprawie blokady do 80km/h - ale chyba nie da rady takich plików dołączać - jak coś to zapodaj email'a potem Ci podeślę. a masz tego manuala do 250 może w PDF? Porównałem wszystkie części zawieszenia w katalogu do CA125 Rebel '98 i CMX 250 Rebel '98 - to jest te samo zawieszenie, więc i oleju pójdzie tyle samopozdro ps czekam na info w sprawie manuala :biggrin:Witam. Jestem posiadaczem zablokowanej Rebelki w Niemczech. Czy mógłbym otrzymać od Ciebie pdf blokady . Dobrego sezonu, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SterylY Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 @upJedyny sposób na odblokowanie jest kupno innego CDI bez blokady. Ewentualnie zabawa z zebatkami. Gdzieś miałem zapisaną stronę z fajnym kalkulatorem przełożeń, postaram się znaleźć i wrzucić. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.